Wat leuk om te lezen zeg Hier momenteel alleen echt een verslaving aan melk, verder nog geen gekke dingen.
Ik heb sinds een dag of 5 ineens zo'n zin in yoghurt met een schep jam erdoor... heeeeeerlijk!! Vriend is dat zelfs gaan halen bij de avondwinkel omdat we geen jam in huis hadden
Bij mijn oudste dochter had ik een frikandellenverslaving . Tot nu toe niets vreemds gehad eigenlijk, alleen de 7-up smaakt nu extra lekker , terwijl ik anders nooit prik drink. Typisch. En...ijs! Mmm, nu al drie avonden achter elkaar een stuk viennetta op. Heerlijk!!
Hier komt sinds het weekend de ijscoboer weer door de straat! Mmmm heerlijk! En dan alleen dat muziekje al.. Kan toch moeilijk elke dag ijs eten..
Nou, ik heb dus steeds heel veel zin in gerookte kip! En ik heb op sommige momenten echt melk nódig (zo voelt t) en op andere momenten kan ik t niet luchten of zien! Bizar...
Ik ben echt verslaafd aan fristi! Gaan gewoon 2 pakken per dag doorheen. Qua eten veranderd het. Eerst waren het peren ijsjes, toen zoute nootjes en nu bananen
Zo, 3 keer raden waar ik trek in kreeg, en wat gek genoeg nog in mn vriezer lag. En nu dus in mn hand
Ooh perenijsjes!! Daar heb ik vorige week in 2 dagen een pak van leeggegeten, ik kon er gewoon niet vanaf blijven. Wat gek hè, alsof je lichaam bepaalde dingen nodig heeft ofzo. Ik vind appelstroop ook weer ineens heel lekker en bij de vk raadde ze mij het ook al aan omdat mijn ijzer aan de lage kant was!
Had bij beide kinderen ontzettend zin in smeerkaas.. Dan zat ik onderweg van mijn werk in de auto een banaan te eten en vroeg ik me af hoe dat zou smaken met een laagje
Melk!! Magere, halfvol, vol! Het maakt me niet uit.. Vind het allemaal heerlijk en kan zo een paar liter op. Moet wel zeggen dat alleen de campina me lekker smaakt. De rest lijkt een rare nasmaak te hebben
Melk is toch wel een veelgehoorde craving he Had het bij de oudste heel erg ook met melk! Nu drink ik er ook wel iets meer van dan anders, liefst eigenlijk met van die foute nesquick poeder erdoor Banaan met smeerkaas yuk!! Pindakaas daarentegen
Ik crave alleen maar hartig en met name vlees, erg vervelend aangezien ik geen grote vleeseter ben. Ik moet ook echt uitproberen wat ik wel en niet kan eten ook qua structuur want spuug bijna alles toch weer uit. Kan niet wachten tot ik me beter voel.
Zuivel... Heel. Veel. Zuivel. Ik drink zo een heel pak melk per dag. En het liefst ijskoud. Gister at ik crème fraiche met een beetje enchilada hahaha.
Kip kerrie salade en *schaam* opvolgmelk met bambix appel erdoor. Oh man iedere avond weer hoop ik dat de kleinsten wat over laten. Die ik dan stiekem leeg ga drinken. Want no way dat ik dit ga vertellen
Hahahaha!! Elena: ik hoop ook dat je je snel beter voelt! Hoe ver ben je inmiddels? Ik heb ook zo'n trek in vlees, maar dan wel van de soort die nu niet mag: rauwe biefstuk, broodje tartaar, rosbief, filet americain Nog 8 weken geduld, hopelijk niet al te veel langer (de geplande sectio met 39 weken is van de baan....lang verhaal )
@Annedore; morgen 11 weken ah dat is balen, krijg je nog wel e sectio of ga je het op de natuurlijke manier proberen? Bij gebrek aan iets beters nu maar vissticks met ketchup uit de oven
ik heb zin in in alles wat ik niet mag! chocomelk, melk, jokidrink, paaseitjes, ham-kaas chips... grrr!
Schnitzel van de foute pietfriet hier op de hoek. En waarom is mij een wonder want ze lijken nog het meest op een stuk schoenzool en smaken ook zo, maar hier heb ik al een week zo'n zin in!