Wahahaha.. deze kon ik jullie toch niet onthouden hoor. Wat zojuist gebeurt. De telefoon gaat (mijn mobiel) en die maffe dochter van mij (bijna 16 mnd) neemt een spurt naar het mobieltje (waarvan zij weet waar ze hem gelaten heeft, want ik kan hem niet vinden). Ze pakt het mobieltje op en begint er tegenaan te kletsen ....whahahahaha.... Zo kan ze het ook echt niet hebben als ik zit te bellen. Ze klimt dan zowat in mijn benen om mee te kunnen kletsen.. Wat een duiveltje is het toch hè!
hahaha, speurneus Astrid vindt mama's mobieltje terug, heel goed van haar. En zo leuk dat ze mee wil babbelen, geweldig!
Haha, dat doet mijn zoontje (15maand) nu ook. Omdat hij onze mobieltjes iedere keer probeerde te slopen, zijn we bij KPN geweest en hebben daar zo'n demotoestel (die aan de wand hangen) meegekregen. Nu heeft Piet zijn eigen foon, waarmee hij naar hartelust mee mag smijten en op mag kwijlen en tegenaan kan kletsen. SUPERleuk!
Hihi, en let dan eens goed op haar gedrag terwijl ze aan het brabbelen is. Vaak herken je heel goed je eigen gebaren en bewegingen terug. Groet van kiki