Hoi allemaal, Na iets meer dan een jaar zijn we eindelijk zwanger geraakt! Vrijdagmiddag ging ik naar de wc en tot mijn grote schrik had ik bruinverlies.. Dit was gelukkig niet veel.. Gisteren was het bruine veranderd in een oranje kleur en vandaag is het lichtroze-geel.. De ene keer denk ik positief omdat ik geen krampen heb en de andere keer ben ik echt zo bang!! De gekleurde afscheiding is overigens niet veel maar ik wil het gewoon niet meer zien.. Het maakt mij zo onzeker.. Voor wie is mijn verhaal herkenbaar en kan mij een beetje gerust stellen? Ik heb pas 4 Feb eerste afspraak bij de verloskundige..
Hoi laura, Ik heb t ook gehad rond 6 wkn, maar dan een veeg lichtroze. Bleek niks te zijn. Gewoon gesprongen vaatje ofzo. Ik zou me er niet druk om maken, het schijnt erbij te horen
Hoi! Wij zijn er gisteren achter gekomen dat we zwanger zijn en heb al weken last van bruine afscheiding. Vind het ook heel vreemd!
Hoi, Ik heb bruinverlies gehad met 7 weken, een paar dagen lang. Dat was ws oud innestelingsbloed. Zo lang je geen krampen hebt en geen helder rood verlies, geen zorgen maken! Gefeliciteerd trouwens! Groetjes Patricia
nou ik had ook geen krampen, héél licht bloed en tóch een miskraam dus helemaal zeker weet je het niet. sorry ik wil je niet bang maken, maar het is niet zo dat als je niks voelt of geen bloed hebt dat het dan zéker weten oké is. heb twee miskramen gehad: één met heel veel krampen en bloedingen en één met héél weinig bloed (licht) en nauwelijks krampen (alleen rommelig gevoel in onderbuik af en toe). maar het gaat vaker goed dan fout hoor. en lees hier ook vaak dat het goed gaat, maar 100% zeker weten is lastig. ik hoop dat je snel voor een echo mag en zo meer te weten komt. sterkte!!
Als het van bruin naar wit gaat is er niks aan de hand. Als het van bruin naar helderder rood gaat vaker wel. Ik heb beiden meegemaakt. Komt goed bij jou, hoor. Het wordt al lichter.