Ik heb zo'n zin in....maar doe het niet

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door mamavanjuul, 13 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bloem86

bloem86 Fanatiek lid

31 jan 2011
    1.004
    0
    0
    Danerol croissantjes die uit de oven die je zelf moet rollen met veel Nutella ertussen.
    Ga ze nu maken denk ik :D

2. MissDee

MissDee Bekend lid

22 mei 2010
    830
    142
    43
    Ik kan elke dag wel taart eten, maar doe het niet hahaha.
    Elke keer als ik voorbij een bakker loop, denk ik mmmmmmmmmmmmmm.....

3. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    Sinaasappels zijn toch niet slecht?
    Man, die heb ik de eerste zwangerschap ook heel veel gegeten, gewoon door mijn maagzuur heen :p

Tot nu toe kan ik me echt wel inhouden....eergister wel toegegeven aan een rol mentos, die gekleurde, haha.

4. mol

mol Fanatiek lid

14 feb 2013
    1.860
    0
    36
    Vrouw
    verpleegster(nu op ziekteverlof)
    belgie
    dit is geen topic om te lezen als je zwangerschapsdiabetes hebt hoor :(
    ik heb zin in alles wat zoet is!!

gerookte zalm mag ik gewoon eten van de gynaecoloog.extra nagevraagd omdat dat met nieuwjaar bij op het menu stond.er is enkel gevaar als je dat op restaurant of in een broodjeszaak eet omdat het dan al een hele tijd open kan zijn maar als je een pakje koot dat nog lang goed blijft en je opent het en eet er meteen van mag dat absoluut zei hij....ik wil jullie neit plagen maar ik heb er van genoten ;) toastje gerookte zalm met uitjes en wat citroen :D

5. ER14

ER14 Fanatiek lid

17 apr 2013
    3.127
    2
    0
    @Mol: jij boefje!!! :D ;)

6. birds86

birds86 VIP lid

13 mei 2013
    5.305
    2.002
    113
    Vrouw
    Nondepie!

Nu wil ik een mars icecream!!!

Ohja...en een milkshake en taart en chocolade :D

7. Koali

Koali Fanatiek lid

1 okt 2012
    1.845
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hmm.. lekker allemaal! :)
    Hier vooral trek in zoetigheid. Gelukkig weinig in huis, dus ik kan me er niet aan toe geven. Als er toch wat repen chocola hadden gelegen dan at ik iedere avond wel ervan!

8. Kaatje1603

Kaatje1603 Fanatiek lid

21 jan 2013
    1.291
    192
    63
    Vrouw
    Mamma!
    omgeving Rotterdam
    Herkenbaar zeg dit topic... Ik heb vandaag al heel de dag honger. Echt niet normaal!!!

En dan idd zure beertjes, vettigheid etc!
    Moet mezelf echt in toom houden t niet te kopen... Haha

9. Sweetheart

Sweetheart Actief lid

1 aug 2011
    451
    0
    0
    NULL
    NULL
    Met name snoep en chocola, ik kan er maar met moeite van afblijven. En wat zo stom is, voor de zwangerschap kon ik me altijd goed inhouden, ik at zelden te veel lekkers. Maar die rem is compleet weg, als ik eenmaal begin moet de zak leeg.... en die gaat dus ook leeg :(

10. Lavalamp

Lavalamp Bekend lid

9 feb 2013
    999
    1
    0
    Mij klinkt brood met pindakaas niet zo gek hoor. Gezonde vetten en als het een volkoren (spelt) boterham is, dan moet je volgens mij alleen soms eens even een tomaat ofzo er bij eten om een heel gezonde lunch te hebben! In pindakaas zitten veel goede vetten en ook veel eiwitten, hetgeen er voor zorgt dat je niet snel weer honger zult krijgen.
    Soms zie je ook dat zwangere vrouwen ergens heel erg zin in krijgen en dat juist in dat product iets zit wat ze te kort komen.
    Met andere woorden, misschien is dat ook wel zo bij jou. Weet je zeker dat je in je vorige zwangerschap teveel bent aangekomen door broodjes pindakaas?
    Ik vind dat namelijk een bijzonder gezonde zwangerschapseten snack. :)

Hier leef ik normaal heel gezond en lustte ik geen chips en chocolade. En euhwm, nu wel. Hoewel ik uiteraard nog steeds gezond eet eet ik nu dus ook wel eens ongezonde dingen. Chips eet ik nog steeds niet of zeer zelden, maar af en toe chocolade eet ik nu wel.
    O en broodjes haring, maar dat mag ook van mezelf omdat er zoveel goede dingen in zitten.

11. blues

blues Actief lid

29 jun 2011
    370
    6
    18
    Mcflurry! En andere ijsjes. Terwijl ik normaal echt geen ijs eter ben!

12. ikkiee

ikkiee Bekend lid

1 aug 2013
    760
    242
    43
    NULL
    NULL
    Hier niet echt slechte dingen maar verlangen naar een toastje met filet een broodje tartaar pfff nog even :)

13. Ikie

Ikie Actief lid

4 jun 2013
    187
    0
    0
    Limburg
    Ik had vandaag weer erge trek in red bull en heb er ook 1 gedronken! Kon t niet laten...

14. patty911

patty911 Lid

14 dec 2012
    99
    0
    0
    sinds gister ineens ontzettend veel zin in pringles.. moet me inhouden om niet naar de winkel te gaan.. om m'n trek een beetje te stillen dan maar een tarwe boterham met superoude kaas... hmmmm <3 heerlijk

15. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    Heb ik ook een keer gedaan, toen ik 24 weken zwanger was. Spijt als haren op mijn hoofd. Baby is de hele nacht gaan stuiteren :)

Vandaag ben ik in een fruitbui....lekkere ananas, mango, appel, druiven en kokos melange gemaakt :D

Deel Deze Pagina