tomatensap heb bijna iedere dag wel zoiets raars waar ik dan opeens zin in heb (gister witte druiven met warme honing erover gegoten)
ik ben gewoon raar ik heb echt van die stomme combinaties in mijn hoofd waar ik dan opeens trek in heb ik had pas ook zin in een citroen.....gewoon een hele citroen opgegeten
ik heb al de hele dag zo'n eten zoek gevoel hahahaha niet eens lekkers, maar heb al 3 keer boterhammen gegeten! net ook weer met cupasoup! wat erg zeg! ben ik niet gewend!
Haha, ik zit al dágen te smachten naar een McChicken. Maar wil het mezelf toch nog maar niet aandoen.
kijk net had ik behoefte aan tomatensap (NIET ERG WANT IS GEZOND) en nu zitten jullie mij te verleiden met mcdonalds en ik heb gister al schaamteloos een chickenburger gegeten ben blij dat mijn man en kinderen (dus ik ook) gezond moeten eten anders verwaarloos ik mezelf helemaal met mcdonalds
ha ha ha, ken het, kook voor het avond eten ook gezond, maar neemt natuurlijk niet mijn trek in cheeseburgers etc weg of lekker patatjes met saus. ps. heb tussen de middag op werk net een kaassoufle gegeten
ohhhh die nieuwe "Chicken mythic".. mjammieeee.. maargoed dat Tim en Lisa op bed liggen nu.. dan kan ik tenminste niet weg.
ik had ook hoge verwachtingen van die mythic chicken maar dat sausje smaakt zo raar mijn topper is en blijft BIG MAC en dames BEDANKT! ga vanavond na het shoppen WEER naar de mcdonalds ik heb nu ontzettende alles overheersende trek :x
ha ha ha, ik neem er toch 99 van 100 keer een happy meal mer kan ik gelukkig niet op. soms nog wat nuggets delen me tmijn zusje maar that's it