4 kaas pizza....en het treft ik eet op me werk vandaag ..........en amsterdamse uien...maar daar heb ik doorlopend zin aan..
Hmmm... pizza met spinazie en veel knoflook! Ik heb net een verse ananas van de markt gehaald, jummie jummie
gelukkig zit de bakker om de hoek...en word ik nu aangestaard door een hele mooie chocolade muffin die roept:EET MIJ,EET MIJ!.....en tja wie ben ik om te weigeren.......
hahaha erlida! ik heb gisterenavond om 11 uur nog 24 muffins staan bakken die zijn we nu vandaag op het werk aan het opsmikkelen met milka chocolade, vanille, walnoten en met hagelslagtopping!
Ooooh, dames! Willen jullie me dit alsjeblieft niet aandoen en een beetje rekening houden met een Sonja Bakkerende dame? Ik heb echt overal vreselijk veel zin in.
OOoohh ik heb sinds ik zwanger ben constant zin in softijs met nootjes mmmmm. Maar er is moeilijk aan te komen aangezien de zomer voorbij is en de meeste ijssalons gesloten zijn.
ooowww, jammie, wil ook Moet zo toch boodschappen doen.... Komt waarschijnlijk wel wat lekkers in mijn mandje terecht. Jammergenoeg komt mijn man pas 19.00 thuis. kijken of ik het uithou tot die tijd zonder snoepen......... Ha ha, dat word wat.
Die van mij ook altijd, ik ben ongeveer om 17:30 thuis. Tegen 19:00 heb ik meestal al heel wat in mijn buikkie zitten
hi hi, ben rond 17.00 al thuis. Dat redden we nooit...... en ik weet dat we dit al in huis hebben: dropjes schuimblokken warme choco koekjes kaas chipsjes (zelf nog dipsausje...) water loopt in mijn mond..
ik heb ook al lekkere trek, heb ik net mijn avond eten op tien min later rammel ik weer van de honger.lekker kool visje met mosterd saus mmm gaat er wel in hoor. veel liefs mariska