Ik heb trek in een lekkere vette zak patat met mayo en pindasaus ... Heb serieus 22 april dit jaar voor het laatst patat gegeten aaaaaa Ow ja en ik heb trek in een heerlijk groot stuk melk chocolade met noten
Ingrediënten voor 15 tot 20 kroketten of 30 tot 50 bitterballen: 600 gram gaar soepvlees (van kip of rund) voor de roux: 1 ui, gesnipperd 60 gram boter 60 gram bloem 1/2 liter bouillon peper, zout, foelie, nootmuskaat, tijm naar smaak voor het paneren: bloem losgeklopte eieren of eiwitten paneermeel of fijn verkruimelde beschuit Voorbereiding: Snijd het soepvlees heel fijn. Maak een roux, fruit de ui wel eerst in de boter voor de roux tot glazig. Schep het fijngehakte vlees door de saus, en laat deze helemaal afkoelen. Bewaar tot gebruik in de koelkast, of vries in. Haal de ragout vlak voor verwerking uit de koelkast. Vorm met de handen lange ronde staven (kroketten) of balletjes (bitterballen), niet te dik, anders moeten ze te lang in de frituur. Zet drie diepe borden klaar, één met bloem, één met losgeklopt ei, en één met paneermeel. Haal de kroketten of bitterballen achtereenvolgens door bloem, ei en paneermeel. Voor een lichtere versie kun je ook alleen eiwit gebruiken in plaats van heel ei. Let erop dat de kroketten compleet gepaneerd zijn, zodat er tijdens het frituren geen barsten in de korst komen, en de vulling in de olie gaat zwemmen. Leg de gepaneerde kroketten een half uur terug in de koelkast. Bereiding: Verhit frituurolie of -vet tot 180 gr.C. Frituur de kroketten tot ze goudbruin zijn, ongeveer vier minuten. Laat ze even op keukenpapier uitlekken. broodje en saus er even bij denken
Nah, smaakt toch niet zoals de Mc hap. Heb ik al eens geprobeerd. Mijn vader maakte altijd zelf kroketten.
Ik heb zoooo zin in een pistoletje gerookte zalm en een toastje met lekker gorgonzola en red bull! * zucht * nog maar even niet...
Tender crisp van de BK MC Flurry M&M's En ik heb trek in de watermeloen die in de ijskast ligt...... jummie
Jakkie.... makreel!! Maar smaken verschillen!! Geef mij maar een lekker ijsje (een lekkere magnum ofzo)
Ik heb trek in een koude ijsthee, maar die ben ik vergeten bij de boodschappen. Dus nu drink ik maar limonade. Ik lus namelijk geen prik!
Toen ik de titel las dacht ik; 'Ohhhhhh, ongegeneerd shoppen zonder op het geld te letten' (wat niet kan, maar zou ik wel willen ). Maar nu lees ik het topic en denk ik; Ohhhhhhhhhh *kreun en kwijl*, een Big Mac lust ik nu wel, en een lekker pistoletje filet americain gevolgd door een zacht broodje rosbief en een lekkere rode biefstuk met als toetje rauwe tonijnsushi.... Ohja, en een roseetje erbij, lol!!!!! Maar een stuke chocolade is ook lekker hoor... *sprint nu naar de auto en rijdt met 180kmpu naar de Mac*
lekker makreel! en zo te lezen moeten we snel weer eens langs de ikea.. ik heb trek in de tapashapjes van bodega bodega hier!! zo lekker en zelf maak je het nooit zo lekker! gefrituurde aubergine (met kaas) geitenkaasje met honing mosterdsaus enz.
Pizza Culinaria Greek style (Dr. Oetker) Drie keer raden wat er in m'n oven ligt. Lekkerste pizza EVERRRRRRR!
Zin in....eens géén eten (en dat is HEEL vreemd voor mijn doen) maar in t nachtje naar Hotel Zuiderduin wat ik vanmorgen geregeld heb @ vakantieveilingen
*gooit een reep chocolade naar waardevol*... Ik heb zin in een vers wit pistoletje met filet american met uitjes!! Nog even en dan mag ik dat weer eten!!