In een vers afgebakken kaiserbroodje met rosbief en een gebakken eitje erop Pfff nog even en dan kan ik daar weer heerlijk van genieten op zondagochtend... Oh en heb ook zo'n zin in M&M's peanut butter... had ik nou gister toch die zak maar meegenomen toen ik die zag liggen in de winkel
stroopwafelijs van de mac.... portie rasfriet van Vork.... kaasbroodjes van de plus.... hhahahaha.....lekkere trek dus..
Stroopwafelijs hebben ze ook bij de AH! tenminste, met kerst hadden ze het wel, misschien nu ook nog?? Heb ondertussen al 1 blikje makreel op hihi idd, waarom maandag en woensdag???? *nieuwsgierig*
Ik heb zin om een vriendin ( althans zegt een vriendin te zijn maar dat is ze niet blijkt wel ) keihard op dr bek te slaan ... Heerlijk ff afreageren ... God wat kan een mens zich dood irriteren zeg aan iemand .. en ik word er knetter melig van hahahaha
Maar die kan je niet opeten Ok kan wel, maar lijkt me niet gezond (geestelijk dan, kan best voedzaam zijn haha)
Nee das waar, umh dan heb ik zin in van die Chocolade Chipjes uit de bios yummie @Josje1981: Erg lang verhaal maar moest er ff uit en daar had ik echt zin in
@chantal1984, als het maar oplucht! (jij mag niet slaan, zwanger ) moet ik ff helpen haha. (wordt nu melig)
Crazy zin in.....chocola!! Alleen hebben we het niet in huis...dus maak ik zo maar een geroosterde boterham met chocopasta haha
Ik wil een wit pistolet met filet americain en uitjes stond vanmiddag bij de appie te kwijlen bij de bakjes filet americain... dus toen maar een bakje houmous mee genomen hahah En wil nu wel een patatje van de bram, met pinda, mayo en uitjes...
Je blaast 1x naar dr en ze valt op ... Spinkhaan hhaahahah Maar je mag wel ff komen helpen blazen hoor
(En voor de andere(n?) die het vroegen) Dan ga ik naar Papa Roach! Ik had een tijd geleden een topic geplaatst over dat ik zo baalde, omdat mijn vriend met me mee zou gaan maar z'n baas zich had vergist in het vrij kunnen krijgen en dat het dus niet door kan gaan.. De lieverd heeft zich een slag in de rondte gewerkt (hij heeft straks weer een dienst van 19:30 tot 9:00 morgenochtend ) en nu heeft ie die dagen toch vrij! Ik ben zoooo blij! Ook ik moet me deze week helemaal kapot werken (want ik krijg niet doorbetaald als ik vrij neem, en ik kan die uren niet missen dus werk ik ze deze week maar extra ) maar ik weet zeker dat het het allemaal waard gaat zijn! Nog 7 en 9 nachtjes!
Heel veel plezier Shaddixxx, maar dat zal vast wel lukken Fijn dat alles toch op zn pootjes terecht is gekomen! Hier had ik zin in chocolade, maar het smaakte niet... Ook zin in drop en winegums, maar om de teleurstelling te voorkomen heb ik die zakken maar dicht gelaten.
Dankjewel! Nog 2 en 4 nachtjes! (Ik tel al af vanaf 121 ) Ik heb ook altijd zin iets wat ik niet in huis heb / niet heb gekozen.. Net wilde ik een Mergpijpje pakken, maar toen zag ik M&M's staan.. Toen dacht ik, oh, ik neem toch de M&M's! Maar toen ik er aan bezig was dacht ik, had ik nou die mergpijp maar genomen