Dat kan ik mij erg goed voorstellen. Ik hoop en dan vooral voor de kids ( en ook wel een beetje voor de moeders die er straks 6 weken mee opgescheept zitten (schoolgaande kinderen dan ) dat het wat beter weer wordt en ze lekker buiten kunnen spelen.
Sinds ik een kind heb, is het hek van de dam; dat móeten shoppen. Gelukkig is de aanrechtsubsidie op mijn rekening gestort!
hahaha zin in wintershoppen.... Eeeeecht niet! Ik wil eerst mijn zomerkleding aan. Mijn man was van de week wel al "Jingle Bells" aan het zingen, heb gezegd dat ie zijn mond moest houden
hmm mijn zoontje is niet zo lang...schoenmaat 25 nu net sinds aantal weken...ik denk dat maat 26 echt ruim zat is voor snowboots dan Winterjas is het ook maar aankijken hoe het valt heh ik blijf het lastig vinden hoor
Wat een gekkenhuis hier.... WINTERKLEDING... . Hier zit het nog geeneens in mijn gedachte om winterkleding aan te schaffen. Ik wil eerst in bikini rondhuppelen in onze tuin, lekker poedelen in ons zwembadje, beetje bijkleuren. Het woord winter wil bij mij niet naar binnendringen
Gelukkig is het mooie weer onderweg! Alhoewel het nu ook niet koud is. Wij gaan zondag 15 dagen op vakantie, en daar wordt voor de aankomende 10 dagen 30+ verwacht. Kom maar op! Ik heb ook al wat winterkleding gekocht, in de uitverkoop van vorig seizoen. Ik koop eigenlijk het meeste voor de oudste, veel wordt doorgeschoven.
Ik heb vorige week al een shirt voor zoonlief gekocht van de nieuwe winter collectie van Retour. Er gaat een winkel sluiten die nog wel de wintercollectie hadden besteld Morgen weer even kijken of er wat nieuws bij is gekomen. Alles is meteen 40% afgeprijsd Schoenen durf ik nooit zo goed ver in het voren te kopen. Vind het altijd moeilijk om een maat in te schatten. Maar ik hoop ook nog op heel mooi weer hoor! Wij gaan over een paar weken 14 dagen kamperen in zuid limburg.