ik help niemand meer

Discussie in 'De lounge' gestart door sneeuwpop, 18 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. knap

knap Niet meer actief

Dan ben ik altijd nieuwsgierig. Van wie dat dan is.

Zeker ook om andere te waarschuwen. Maar helaas mag je iemand niet met toe naam noemen. Als je wil kan je wel mensen via een pb waarschuwen en het beheer inschakelen.

2. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.804
    4.191
    113
    helaas heb ik hier op zp ook al een aantal nare ervaringen gehad...
    Ach ik denk altijd dan maar zo: ik durf nog naar mezelf te kijken in de spiegel

3. Shopaholicnl

Shopaholicnl Fanatiek lid

3 mrt 2013
    2.775
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Ben nu ook erg benieuwd, ben namelijk ook iemand die meteen klaar staat voor een ander.. Dus mocht je waarschuwen via pb zou dat fijn zijn :)

4. Porsche

Porsche Niet meer actief

He bah wat een nare mensen zijn er toch hè!!
    Wil je iets goed doen voor een ander! En dan krijg je zoiets ..
    Zonde!!

Ik vind je een kanjer dat je mensen wilt en doet helpen!!

5. Porsche

Porsche Niet meer actief

En ik zou haar naam zeker openbaar maken juist om mensen te waarschuwen ...
    Een gewaarschuwd mens telt voor twee

6. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Zou de naam zeker doorspelen aan beheer als het om iemand gaat van hier. Liefst zeg ik zet hem hier ook maar hier.

Heb hier mensen gehad die mij heel goed geholpen hebben en ik heb naar mijn weten mensen van hier weer geholpen met spulletjes.

Helaas ook 1 keer iemand getroffen die de verzendkosten zou betalen maar helaas nooit een cent gezien terwijl ik er zelfs extra spulletjes bij had gedaan omdat ze het niet breed had.

Erg dat er zulke oneerlijke mensen zijn.

7. twinkle star

twinkle star Niet meer actief

Getver komt helaas vaak voor maar voelt niet goed als het iemand is van je eigen clubje, zoals hier.

8. SDonya

SDonya Niet meer actief

ik help ook wel eens mensen van hier doormiddel van gratis spullen/kleertjes weg geven.. ben nu ook erg benieuwd wie het is... dan weet ik dat ik in de toekomst niet met diegene in zee hoef te gaan..

9. sneeuwpop

sneeuwpop Fanatiek lid

11 feb 2010
    2.273
    0
    0
    ik snap jullie reacties maar ik ga zeker geen naam noemen want dat mag ook niet. ik heb nog vertrouwen, jaaaa daar ga ik weer dat ze misschien een andere account heeft en hier nog zit en dit leest en zich alsnog meld of dat er wat anders aan de hand is waardoor ze niet op t forum is.
    snap ook niet dat t zo moet gaan ze was redelijk vaak aanwezig en reageerde ook veel en nu is ze al een poos er niet, heb rekening gehouden met de vakantie tijd maar ja die is inmiddels al wel voorbij.

bedankt voor de opbeurende reacties ik kan het nu beter naast me neer leggen en mocht het zo zijn dat ik niks meer van haar hoor dan gaat t de kliko bak in en ben ik mijn geld kwijt helaas.

10. mamavanJenA

mamavanJenA Actief lid

9 dec 2010
    433
    0
    0
    kun je er dan niet iemand anders blij mee maken of is het echt tot haar gericht ?

11. Booey

Booey VIP lid

6 dec 2006
    5.663
    0
    36
    Radiator Springs
    Iets heel anders... was de dame in verwachting en is dat misschien niet goed afgelopen? Misschien ook de reden waarom ze hier even niet meer geweest is? Te pijnlijk? Ik noem even een dwarsstraat?

12. sneeuwpop

sneeuwpop Fanatiek lid

11 feb 2010
    2.273
    0
    0
    o vast wel maar dan moet ik even de juiste persoon zoeken of het aan een instantie geven.

dat ik dit heb geplaatst gaat al tegen mijn gevoel in maar ik had gisteren z,on klote dag en werd daardoor erg pissig.
    ik wil haar ook niet een kwaad dag licht zetten daar is ze de persoon niet voor er moet wat anders aan de hand zijn maar wat, of ben ik toch echt te goed van vertrouwen ;)

13. lioness74

lioness74 Niet meer actief

Ik neem aan dat je haar al een prive-bericht hebt gestuurd sneeuwpop?

14. sneeuwpop

sneeuwpop Fanatiek lid

11 feb 2010
    2.273
    0
    0
    meerdere keren maar als zij niet online komt hier ja dan leest ze die niet.

15. sneeuwpop

sneeuwpop Fanatiek lid

11 feb 2010
    2.273
    0
    0
    niet dat ik weet waren wel bezig voor een kindje als ik het onderschrift zo lees misschien dat dit de reden dan is, dan heb ik daar alle begrip voor.

16. lioness74

Nou ja, ze krijgt als het goed is wel een mailtje ook, dat ze een prive bericht heeft ontvangen..

17. sneeuwpop

sneeuwpop Fanatiek lid

11 feb 2010
    2.273
    0
    0
    is dat zo? ik krijg geen mail hoor als ik een bp heb op z.p

18. lioness74

19. sneeuwpop

sneeuwpop Fanatiek lid

11 feb 2010