Hallo, Ik heb een vraagje, Momenteel heb ik een fietsstoeltje achterop m'n fiets van de kruidvat ( echt een onding) Mijn dochtertje is bijna 4, weegt 17 kilo en is 1.07 lang. Nu ik 30 weken zwanger ben kost het me steeds meer moeite om haar in het stoeltje te tillen. Zijn er stoeltjes waarbij ze zelf erin kunnen klimmen? Of hebben jullie tips voor me om haar niet te hoeven tillen? ( ik heb al geprobeerd om haar via de zijkant van mijn fiets (via een stang) te laten klimmen, maar dan krijgt ze haar andere been niet over het fietsstoeltje heen...)
Mij dochters klimmen via de stang op het zadel en gaan dan op het stoeltje zitten. Mijn dochter van 2,5 is er handiger in dan dochter van 4.
Dat zou ik inderdaad ook nog kunnen proberen, om haar eerst op mijn zadel te laten klimmen! Bedankt voor de tip. Meer tips zijn altijd welkom! Of fietsstoeltjes waarbij ze wel makkelijk zelf op kunnen stappen?
Die van het Kruidvat ken ik niet, maar mijn oudste dochter klimt al heel lang via de stang en het zadel zelf in het bobike stoeltje (ze klimt meestal via de stang op het zadel en laat zich dan achteruit het stoeltje in glijden). In het begin hielp ik haar dan met één hand, maar dat is al een tijdje niet meer nodig.
En een opstapje/krukje neerzetten innde schuur zodat ze daarop kan klimmen en zo in de stoel? En dan onderweg een plantenbak/stoepverhoging/trapje enzovoort opzoeken waar ze dan op kan klimmen?
hoezo is het een onding?? hij is het zelfde als alle andere stoeltjes die je bv bij de halfords koopt. met beenbescherming enz,ik vind m super of heb je m 2e hands??