2 dagen terug liep ik naar een vriendin die achter mij woont, en onderweg dacht ik ineens, "heb ik ineens zoveel afscheiding?" Ik ging naar de wc en in mijn sting zat helderrood bloed en het was heel glibberig. Dus er zat slijm bij. Maar ik had totaal geen buikpijn. Maar toen ik af veegde zat er al niks meer. En het is eigenlijk tot nu weg gebleven. Ik ging net naar de wc en met afvegen zat er een beetje roze op het wc papier. Maar verder was mijn sting niet vies ofzo. Ik hoop natuurlijk dat het niet uitdraait op een miskraam, maar ben er zo bang voor. Ik heb straks om 12 uur een echo om mijn zwangerschapsduur vast te stellen. Maar als het goed is ben ik net rond de 6 weken. Als het vruchtje al gestorven is, dan is dat op de echo nog niet te zien toch? Want een hartje kunnen ze waarschijnlijk zoiezo niet zien omdat ik nog niet zo ver ben. Ik hoop zo dat deze zwangerschap goed verloopt, maar ben toch wel bang geworden door dat bloed. Groetjes.
Hé bloempje, Wel fijn dat je zo direct een echo hebt. Het hartje klopt waarschijnlijk nog niet, maar misschien dat ze wel aan andere dingen kunnen zien of het goed zit of niet. Ik hoop in ieder geval voor je dat alles goed komt. En mij is verteld dat uit alle "dreigende miskramen" 50 % een gezonde baby geboren wordt. Dus hou de moed er in. En hou ons op de hoogte wat er uit de echo kwam. Liefs Mara
Ik kreeg een inwendige echo omdat ik nog zo pril zwanger ben. Op de echo kwam uit dat ik pas 5 en een halve week zwanger ben. (ben door de pil heen zwanger geworden, maar nu heel blij) Volgende week donderdag een nieuwe echo om te kijken of er een hartje klopt. Vind dit dus een spannende week. Ik hou maar moed erin dat het allemaal goed komt, want de gynacoloog dacht wel dat ze iets zag (iniedergeval een innesteling) maar ze durfde me dat nog niet zeker te vertellen. Groetjes.