"Ik hoef niet luier meer aan in bed"

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door laravelk, 23 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. laravelk

laravelk Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.970
    2
    38
    Nou, omdat hij 2,5 is en flink aan het peuterpuberen dus bijna alles is "Nee, ik hoef niet.." "Nee, ik wil niet..." :D

2. Eylem

Eylem Niet meer actief

Van 1 uurtje iets minder drinken krijgen ze echt niets hoor ;) . Ze slaapt er de hele nacht op door. Zweten doet ze nauwelijks.

3. Eylem

Eylem Niet meer actief

Wat goed TS dat hij droog gebleven is!

4. laravelk

laravelk Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.970
    2
    38
    Gisteravond had hij heel veel gedronken, het was zo warm. Om half twaalf riep hij, had geplast maar helaas, te laat. Omdat hij nog dorst had (nog ruim 200ml gedronken!) hem een luier aangedaan, dat wilde hij wel. Vanmorgen echter was de luier nog droog en is hij gelijk gaan plassen. Ik ga hem vandaag 's avonds niet meer zoveel laten drinken en het vanavond gewoon weer zonder proberen.

5. Storm

Storm Niet meer actief

's nachts zindelijk zijn heeft niks te maken met hoeveel vocht je drinkt voordat je op bed gaat, maar met het feit dat je wakker wordt als je naar het toilet moet.
    Ik heb mijn zoon nadat hij een week iedere ochtend droog uit bed kwam en op de wc plaste de luier uitgelaten. De eerste nachten waren heel spannend, maar daarna wordt het makkelijker. En het kan hoor met 2,5. Sommige kinderen zijn gewoon snel. Ik was met 21 maanden dag en nacht droog.

6. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.803
    4.189
    113
    Mijn dochter drinkt altijd veel dus ook in de avond. En vaak snachts ook. Toch is ze nog nooit wakker geworden om te plassen. Heeft dus idd te maken met de controle erover. Hoe is t gegaan ts?

7. miis

miis VIP lid

8 mei 2012
    5.229
    1
    0
    hier een week geprobeerd, maar meneer werd echt niet wakker van de drang...en zelfs niet van zijn natte bed!!!
    Ik deed hem slapend op de wc, maar soms had ie daarvoor al geplast en sliep hij diep en had niets door...
    Of niet wakker maken..het maakte niets uit...soms plaste hij ineens juist als hij net wakker werd...

MAar wilde per se de luier niet aan...

Uiteindleijk het verhaal is nu ...diego ( pampers luierbroekjes) gaat jou helpen ....hij zorgt er voor dat je bedje niet meer nat wordt! want dat is echt vervrlend heh, een nat bed..en natte mooie pyjama ( favoriet op dit moment is cars) dan kun je je cars pyjama niet meer aan! zo jammer :( dus doe diego maar aan, hij gaat je helpen!

Nou dit werkt hier dus haha...sosm zegt ie nog nee mama niet nodig...maar ik wacht er nog ff mee hoor...een week lang bedden verschonen echt een gedoe...
    Hij slaapt gewoon nog veel te diep en wordt er niet wakker van! zindelijk overdag is hij wel vanaf 2jr en 3mnd

8. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.155
    33
    48
    Hoe gaat het tot nog toe laravelk?

9. Aszz

Aszz Niet meer actief

Hahaha, fijn dat dat werkt.
    Hier ook een peuter die niet alleen overdag zindelijk was, maar direct nachts. Hij wilde helemaal geen luier meer om.... Oké.
    Hij gaat s'ochtends direct naar de wc. Hoeft er s'nachts ook niet uit om te plassen.

10. laravelk

laravelk Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.970
    2
    38
    Gaat aardig, gister en eergister droog (2x wakker om te plassen), vannacht wilde hij een luier aan maar die was zo goed als droog vanmorgen, hij wilde om half 6 ook gelijk op het potje. Hij wordt wel wakker als hij moet plassen dus dan vind ik af en toe het bed verschonen niet zo erg :) Ik kijk het nog even aan, als het me te gek wordt ga ik optrekbroekjes halen ;)

11. misa

misa Niet meer actief

Of een luierbroekje, of een waterdichte molton (action)?

Hier was zoontje binnen ochtend zindelijk. Nog een keer of drie kwam hij met een plasje in de luier uit bed snachts, overdag niet. Daarna nooit meer. Nog even een luierbroekje aangehad snachts, overdag al snel niet meer. Nu ook sinds kort snachts niet meer. Hij roept als hij moet plassen, dan helpen we hem de broek omlaag doen en op de wc te gaan. Potje heeft hier nog geen zin omdat hij zn broek niet goed aan en uit krijgt.

12. Marijke1982

Marijke1982 Niet meer actief

Hier precies zo.. Dochter vond het wel makkelijk om 'smorgens gewoon in haar luier te plassen ipv even naar de wc te gaan.. En wij maar denken dat ze tijdens het slapen echt niet zonder luier kon haha.. Ging dus meteen goed!

13. Nadja7

Nadja7 Niet meer actief

Hier ook! Ze wilde zelf geen luier meer als ze ging slapen. Ging meteen goed! Succes!

14. laravelk

laravelk Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.970
    2
    38
    En...zindelijk :) al een week droog s nachts. Ik maak hem niet meer wakker voor een plas maar hij wordt rond 3en zelf even wakker. Op drukke dagen belanden er overdag nog soms wat druppels in de onderbroek maar als hij dat merkt kan hij het verder lang genoeg ophouden om nog even een wc te zoeken. We zijn hartstikke trots

Deel Deze Pagina