hoi ik heb een vraagje ik heb zins eind nove last van krampen in mijn buik, en de hele maand dec heb ik daar ook last van en heb ook last gehad met plassen dat het dan een beetje zurde, dus nog niet echt een blaasonsteking. nu zitten we in jan en heb nog last van krampen en heb nu ook last van een echte blaasonsteking, heb heer bij ook de heltijd last van mijn ontlasting en heb zins janu ook last van mijn eierstok dat ik hem voel drukken. ik ben voor krampen en mijn ontlasting naar de dokter geweest, en heb voor mijn ontlasting van die zakjes gehad en dat moet je oplossen in water, en daar ben ik mee begonen aleen heb ik nog krampen en last van mijn eierstoken, en heb last van maagzuur. maar wat raad u mijn aan om te doen. zou het toch een zwangerschap zijn. ik hoop dat u het mijn kan vertellen. al vast bedankt voor het antworden van mijn nvraag. met de vriedelijke groeten honey
hoi, je weet nooit of je zwanger bent door op klachten af te gaan. het is wel belangrijk om de blaasontsteking te behandelen als je die hebt inderdaad. Als je wilt weten of je zwanger bent moet je een test doen. Mirjam