Hi Het onderwerp zegt het al... Beweegt de kleine bij jullie ook zoveel in de buik??? Volgens mij slaapt die van ons nooit!!hahaahah Ik heb hem/haar vandaag echt de hele dag gevoeld ik klaag niet hoor!!!Vind het een super gevoel!! maar vroeg het mij gewoon af.... s'nachts is hij/zij wel rustig dus hoop dat dat straks ook zo blijft haha liefs Emni
jip, mijn kleine meid beweegt ook zoveel, vanaf week 18 kon ze me elke nacht wel wakker houden, schijnt trouwens dat 80% van het schoppen in hun slaap gebeurt dus ze is niet zoveel wakker als dat het lijkt
Hier ook een ADHD ertje in de buik. Vraag me oms af wat ze de hele tijd aan het doen is. Zoveel is er toch ook weer niet te beleven in die baarmoeder...
yep, hier precies zo.. denk dat ie het van zn vader heeft, die ligt ook nooit stil als ie slaapt. K vind t ook super hoor, je voelt constant leven Behalve dan wanneer zn vader voelt of kijkt, dan blijft ie stokstijf liggen
Die van mij is altijd om half 10 wakker elke dag (avond) maar vaak overdag als ik even ga zitten, en in de ochtend, maar het begint wel al zwaarder te worden die buik, jeetje die buik die ik nu heb had ik bij mijn dochtertje echt niet die had ik pas met 30 weken, dus echt heel anders allemaal. En het is altijd fijn om de kleine te voelen dat stelt je altijd gerust.
Hey! Nou die van mij had eerste een vast patroon...altijd 'sochtends...en 'savonds tussen 2300-0100u...Nu ook telkens om 11/12uur in de middag...en rond 17/18u....vind het ook best veel! Moet ook zeggen dat ik een vrij rustig leventj leidt op dit moment...dus zit vaak rustig boekjes te lezen op balkon...of lig op de bank...ben hooguit tijdens het huishouden druk in de weer...maar bijna elk moment van rust...dan "wordt ie wakker" denk ik!...LEUK! liefs
ze zeggen altijd des te drukker in de buik, des te rustiger in de wieg. dat klopte hier wel met onze meiden. nu zit ik heel erg te wachten op die eerste bewegingen.