Ik heb het voor je denk ik! Ken ze zelf niet maar kan zoiets niet uistaan dus ben al hele tijd aan het kijken voor je en volgens mij gevonden op MP http://link.marktplaats.nl/197189267
Jaaaaaaaaaaaa, ik geloof dat dat ze zijn!Geweldig! Ik heb gelijk een mail gestuurd dat ik ze wil hebben!Onwijs bedankt!
Ik ben heel benieuwd hoeveel die man ervoor vraagt. Jaren 80 speelgoed is gigantisch DUUR voor verzamelaars tegenwoordig!
wat geinig, die ken ik helemaal niet... zo ben ik dus al een hele poos op zoek naar een Treehouse, zo'n boom waar je van bovenaf op moet drukken en daar woont dan een hele familie in... zo een:
Jaaaaaaa, zo'n boomhuis heb ik vroeger ook gehad. Geen idee waar het gebleven is, zal mn moeder eens vragen, waarschijnlijk istie op t stort beland. Hadden we toen maar geweten dat er nu zomaar ff 60 euro voor gegeven wordt.
Gaaf he, ik heb er een! Mijn moeder heeft hem gelukkig bewaard voor me, maar ik verkoop hem niet hoor ...
Mijn zusje had er 1. weet ook niet meer waar hij gebleven is, die zijn echt leuk he! Jammer dat je hem niet kwijt wil. Heb je hem nog helemaal compleet, dus met de hond en de poppetjes?
Oowww die molentje met die poppetjes, die ken ik nog wel! Die andere poppetjes die TS zocht die ken ik helemaal niet? Zo'n treehouse heb ik, alleen hij is een beetje stuk en er zit niets meer bij, echt heel zonde. Heb hem gehad toen mijn oma 2 jaar geleden overleed, wij speelden daar altijd mee.