Goedeavond, Ik ben nu weer zwanger! en helemaal blij natuurlijk! Maar nu komt het.. het klinkt misschien stom maar ik dacht ik houd bij waneer we geklust hebben...want vorige zwangerschap kon k niet geloven dat ik nog maar zo ver was etc. en kon me dan ook geen geklus voorstellen dat we dat toen gedaan hadden..kortom: je eigen gek maken met niets!!! Nu ik zwanger ben en me cyclus onregelmatig is weet ik niet hoe en wat. maar ik weet wel dat 22aug de eerste dag van mn laatste menstr. is geweest. en hebben op 29 en 30 aug geklust.. dus dat wil zeggen 8 dagen na me ongi al zwanger nou ja + +-3 dagen want het moet ook nog ingenesteld worden dan zal ik dus al op ongeveer 12 dagen na me menstr. zwanger zijn!!! kan dat trouwens (wat grappig is is dat voor me vorige zwschap dat we heeel weinig geklust hebben en nu weer, gewoon ongelovelijk!!!) verder op 6sept en toen een heeeele tijd niet en alsk reken vanaf 6sept hebk met 3weken precies!!! positief getest. de drang om te testen was 27sept!! maar dat is dan toch geen innesteling..(had hele zere liezen!! net als vorig zwangerschap en dat gaf toen ook de drang tot testen eigenlijk raar want heb me suf getest wachtend op weer een witte test..zo na me mk;( en eindelijk een negatieve..heb ik weken later erge steken en TOCH weer testen, ik snap niet hoe dat zit.. vrouweninstinct ofzo!! of je t gewoon al weet!) en noem je die dagen dpo? bijv "ik heb op 12 dpo positief getest?" lees zulke dingen weleens maar snap niets van die afkortingen. Nou dit was het wel weer!! hoop niet dat ik al te lastig ben!!!
Goh, wat een verhaal! Maar allereerst gefeliciteerd natuurlijk DPO = days past ovulation = aantal dagen na je ei! En volgens mij kan je inderdaad 12 dagen na je eitje al positief testen hoor. Het is vroeg, maar het kan! Verder is het lastig om te zeggen hoelang je dan echt zwanger bent. Maar bij je eerste echo hebben ze daar toch meestal wel wat meer inzicht in?
jaaa na me eerste echo weet ik veel meer!! duurd niet lang meer gelukkig!! Maar vorige x had ik helemaal niet het idee dat we klust hadden en inene een positieve test.. ik tig keer aan me vriend vragen van.. ja maar waneer dan waarop hij antwoord.. "ja het is er ingevlogen nou goed" grr hahaha. en nu ik zo terug kijk hebben we maar heeel weinig sex gehad terwijl toen ik nog nooit eerder zwanger was we het veeel vaker deden en het nooit een keer raak was!! en dan ga je echt wel denken van HUH maar hebben we wel juist geklust.. en daar zit ik me steeds aan te irriteren maar nu ik wat wijzer ben komt dat allemaal goed!!! en als ik de echo gehad heb tel ik gewoon terug en dan zie ik het allemaal wel. maar vorige keer was het zo dat ik op (ik zegmaarwat) 18april posi testte..en ik toen een echo liet maken en ik terug tellen..kwam ik uit op 17 maart terwijl we bijv. 15 maart haddeng eklust.. maar datkan toch ook kan toch altijd later plaatsvinden de bevruchting? nou ja goed ik ben iig weer wat wijzer, dankjewel!! en nog 9 daagjes dan weet ik precies hoe ver ik ben
'k moest ook wel een beetje lachen om je hele relaas (niet uitlachen hoor) maar de kleine mannetjes kunnen een aantal dagen overleven.. Sommige die-hard bevruchters wel 5 dagen oid.. Dus het kan zijn dat ze in het donker klaarlagen om je ei te bespringen.. Uiteindelijk weet je nooit wanneer ze samen komen
Allereerst gefeliciteerd met je zwangerschap. Ik vraag me alleen af waarom het zo belangrijk is om te weten wanneer jullie geklust hebben en of dat overeen komt met de echo Maar goed als het vruchtje nog zo klein is dan kan elke mm verschil uit maken. En zoals hier al eerder gezegd...spermacelletjes kunnen 3-7 dagen overleven. Geniet van je zwangerschap ipv je druk te maken of jullie op het juiste moment hebben geklust...blijkbaar wel anders was je nu niet zwanger
hahahaha ja wrm ik dat graag weten wou is omdat ik me dat gewoon afvroeg ;$ ik weet dat het "raar" klinkt maar zoals ik al zei.. eerst hebben we er een jaar overgedaan en me eigen rotgeklust en nu is het pats boem!! nou ja dit is gewoon wat ik weten wou, haha ik moet er zelf ook wel om lachen maar ben daarom ook hartstikke blij dat ik het me moeder of andere bekende niet vraag en blij ben dat deze site bestaat.. bedankt voor jullie antwoorden dames
Tja, ennuh.. 1x klussen kan dus gewoon genoeg zijn he Zo zie je maar! Nou, maak je niet te druk hoor! Je bent lekker zwanger iig, geniet ervan! En lekker uitkijken naar de echo