ik hoop het zo!

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Katje2, 28 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Katje2

    Katje2 Actief lid

    20 jul 2007
    312
    2
    0
    medisch management assistant
    Aalst
    mijn NOD is nog niet voor direkt, maar eisprong rond dit weekend gehad.

    voel me niet zo goed, hoofdpijn, futloos, energieloos, willen slapen.
    kan het zijn dat ik al iets kan voelen, rond de bevruchting of zo, lijkt me wel onwaarschijnlijk, maar je weet nooit natuurlijk.
     
  2. Priscill

    Priscill Actief lid

    7 aug 2007
    151
    0
    0
    Hoi,

    Ik begrijp heel goed hoe spannend het nu voor je moet zijn, ik zit namelijk in precies hetzelfde schuitje!

    Ik probeer er maar niet teveel over na te denken, voor zover dat lukt dan...

    Veel succes!
    Groetjes
    Priscilla
     
  3. Euhmzz

    Euhmzz Actief lid

    14 jun 2007
    465
    0
    0
    Ik was vanaf 1 week na mijn eisprong moe en was af en toe humeurig. Toen wist ik natuurlijk nog niet dat ik zwanger was en ik ben in die week getrouwd en weet het dus aan stress. Maar ik had dus ook wel 1 tot 1,5 week voor mijn NOD symptomen.

    Hopelijk voor jullie zijn het ook de juiste symptomen!
     
  4. Katje2

    Katje2 Actief lid

    20 jul 2007
    312
    2
    0
    medisch management assistant
    Aalst
    hey leuk dat het kan, tja en de ene vrouw zal mss gevoeliger zijn dan de andere, ik voel ook mijn eisprong, mss dat ik gewoon gevoeliger ben voor hormoonschommelingen, kon ook nie goed tegen de pil, wil die brol nooit meer nemen!

    priscill, hopelijk is het voor ons goed nieuws hé, lastig dat wachten!
     
  5. Priscill

    Priscill Actief lid

    7 aug 2007
    151
    0
    0
    Hoi Katje2, zeker hopen dat het dit keer is gelukt.

    Ik probeer er maar niet teveel over na te denken en mee bezig te zijn maarja, dat lukt toch niet altijd.

    Ik weet niet of het een bakerpraatje is maar je hoort veel mensen zeggen dat als je er veel mee bezig bent je een vorm van stress hebt en dat dat juist de innesteling tegenhoud.

    Maar het is zo moeilijk er niet over te denken als je het zo graag wilt... En dan hoor ik ook weer dat de zus van een kennisje zwanger is, wat ik heel leuk vind voor haar.

    Net spreek ik een collega waarvan ik weet dat haar zus aan het proberen is en ik vroeg: 'en, is ze al zwanger?' En ik kreeg zo'n onovertuigende 'nee' te horen met een iets te lange stilte ervoor dat ik dacht; okee die zal ook wel zwanger zijn. Fantastisch hoor als dat zo is, ik weet dat die meid er hardstikke aan toe is maar dan denk ik 'ik wil ook!' Ik ben ook hard bezig!

    Maargoed zoals aan mijn banner te zien kan ik over 9 dagen testen. Ik heb me alleen voorgenomen niet te testen tot ik een paar dagen (als dat gebeurt) over tijd ben.
    We zullen zien.
     
  6. sunny85

    sunny85 Actief lid

    25 aug 2007
    323
    0
    0
    Flevoland
    niet teveel hopen anders houdt je lichaam je misschien voor de gek

    groetjes sunny
     
  7. Katje2

    Katje2 Actief lid

    20 jul 2007
    312
    2
    0
    medisch management assistant
    Aalst
    tja inderdaad, da's wel waar, er nie teveel aan denken is de boodschap, maaaar het is zo moeilijk hé. Daarnet een beetje bruin-rozig verlies gehad met ongipijn, k voel me net zoals ik morgen of overmorgen mijn regels moet krijgen, mijn NOD is pas 9/9 (gemiddelde berekend), dit is wel heel vroeg dat ik al last krijgen, nog nooit zo vroeg gehad eigenlijk.
     
  8. sunny85

    sunny85 Actief lid

    25 aug 2007
    323
    0
    0
    Flevoland
    i know dat het moeilijk is om er over na te denken vooral als je zo graag wil.
     
  9. Priscill

    Priscill Actief lid

    7 aug 2007
    151
    0
    0
    Ook ik ga hard mijn best doen om er niet teveel mee bezig te zijn....

    Succes allemaal!
     
  10. Katje2

    Katje2 Actief lid

    20 jul 2007
    312
    2
    0
    medisch management assistant
    Aalst
    ik zeg dat ook, maar deze keer lukt het me echt niet, heb zo'n sterk voorgevoel dat het raak is, k weet ook nie waarom, als het niet zo is, ga ik mezelf opleggen om volgende maand het rustiger aan te doen met mijn geest!
     
  11. Priscill

    Priscill Actief lid

    7 aug 2007
    151
    0
    0
    hier nog een! Ik moet er ook toch steeds aan denken hoor ookal probeer ik echt van niet.
    Hier op het forum kijken helpt natuurlijk ook niet echt! haha! Maar kan het niet laten, ik vind het zo leuk om te lezen en t geeft toch ook wel steun, te weten dat er nog meer meiden 'bezig' zijn.

    Groetjes
     
  12. Priscill

    Priscill Actief lid

    7 aug 2007
    151
    0
    0
    trouwens, doet die banner bij jullie ook raar. De hele dag staat ie nog steeds op 9, ik dacht dat klopt niet maar laat maar. En net springt ie op 6... Nou ja nu klopt het weer, t zal wel goed zijn :)
     
  13. Priscill

    Priscill Actief lid

    7 aug 2007
    151
    0
    0
    Nou dames,

    Ik krijg steeds meer het idee dat het toch echt mijn menstruatie is hoor die er aan zit te komen... Eerst had ik nog hoop omdat ik normaal pas een dag ven te voren of de dag zelf buikpijn krijg. Maar ik heb nu echt zo'n ongie gevoel...

    Ik ben verder ook niet misselijk ofzo, wel pijn in mijn borsten maar dat kan ook door naderende menstruatie komen.

    Nouja nog even wachten en dan misschien op naar de volgende ronde weer!

    Groetjes
    Priscilla
     
  14. Soraya

    Soraya Bekend lid

    30 dec 2006
    836
    0
    16
    Randstad
    Ik weet ook niet of het waarheid is of niet, maar in de maanden dat ik er veel en veel te veel mee bezig was ben ik twee keer zwanger geraakt. Ik moest mezelf echt tot de orde roepen en zeggen dat ik even normaal moest doen. Ook had ik bij de laatste zwangerschap (1e helaas niet goed gegaan) ook in ons leventje privé heel veel stress, wat ook niet bevordelijk is. En zie, toch zwanger. Maar ook dit zal voor ieder anders zijn, ligt misschien ook aan je gevoeligheid.
     
  15. Priscill

    Priscill Actief lid

    7 aug 2007
    151
    0
    0
    Hoi Soraya,

    Nou zo zie je maar! Gefeliciteerd met je zwangerschap.

    Als je bewust probeert een kindje te krijgen is het ook zo moeilijk om er niet mee bezig te zijn, dat gaat haast niet.

    Nouja ik ben erg benieuwd naar vrijdag, ik heb altijd een heel regelmatige cyclus altijd 28 dagen. 1 keer heb ik 30 dagen gehad, dat was in de eerste cyclus dat ik progestan gebruikte.

    Ik heb nog een beetje hoop over.

    Groetjes
    Priscilla
     
  16. Katje2

    Katje2 Actief lid

    20 jul 2007
    312
    2
    0
    medisch management assistant
    Aalst
    Hey Priscill, ik ken meisjes die ook een ongigevoel hadden, die hetzelfde voelden dan andere maanden en toch waren ze zwanger, blijkbaar zijn de symptomen voor ongi hetzelfde als een prille zwangerschap, dus er is zeker hoop hoor!
    Ik hoop ook sterk, vorige week donderdag licht bruinverlies gehad, ik hoop op een innestelling, k ga vanavond al een testje wagen met Matcare, k kan nie meer wachten!
     
  17. Priscill

    Priscill Actief lid

    7 aug 2007
    151
    0
    0
    Hai Katje2,

    Ik zal voor je duimen!

    Ik moet mezelf bijna geweld aan doen om niet te testen, ik heb tests in huis maar ik ga het echt echt echt niet doen!

    Veel succes!

    Groetjes
     
  18. Nina20

    Nina20 Nieuw lid

    7 aug 2007
    4
    0
    0
    hallo allemaal

    ik zit percies in de zelfde situatie....als het goed is heb ik op 11 sept mijn NOD...probeer er ook niet te veel aan te denken, maar dat is echt moeilijk...
    elke keer is het weer spannend en elke keer hoop je gewoon zo dat het raak is...

    Nou succes allemaal!
     
  19. Priscill

    Priscill Actief lid

    7 aug 2007
    151
    0
    0
    En Katje?
    Heb je al getest?

    Groetjes
     
  20. Katje2

    Katje2 Actief lid

    20 jul 2007
    312
    2
    0
    medisch management assistant
    Aalst
    ja gisteravond, maar het was negatief, misschien te vroeg ofwel is het echt negatief en op naar de volgende ronde! k heb wel al serieuze ongikrampen gehad, dus ik vrees dat het de regels zullen zijn, temperatuur is wel nog altijd 36,1°C, dus ik heb nog een beetje hoop eigenlijk!
    Jij al getest?
     

Deel Deze Pagina