ik heb al een tijdje last van een opgezete buik. mijn vraag is wat dat kan zijn. en wie heeft daar ook zo last van ik heb ook een foto in mijn album staan dat ik nog een plate buik heb. ik snap er niets van. wie kan mijn helpen. groetjes missie
Ik heb het ook, zeker drie dagen erg veel last van gehad. Sinds vandaag is het ineens veel minder gelukkig. Het deed bij mij ook veel pijn, echt heel erg opgeblazen gevoel. In mijn geval zal het aan het ontpillen liggen (1e ronde). Hoop dat iemand anders een antwoord voor je heeft!
kan zo zijn d at je vocht vast houd of je maag? mischien . weet het andrs ook niet mischien bezoekje aan de dokter brengen?
@bengeltje: dat kan ik wel even doen ja. maar als je vocht vast houd, dan heb je dat toch niet aleen op je buik of wel. ik zou het niet weten. @lima: ik heb daar zeker wel 2 maanden last van. ik ben 26 jan ongi geweest. groetjes missie
waarom niet kan maar zo je weet het maar nooit de dokter heeft meer antwoord hierop denk ik ik wou dat ik dokter was dan wist je het nu al
ik ben gestopt in septemder. ik was eind nove zwanger, maar het kindje heb geen levens kaans. ik heb dus een miskraam gehad. ik was heel verdrietig. maar ben er weer een beetje bover op. nu maar hopen dat het dit keer goed gaat. groetjes missie
Hoi Missie ik zag je al staan bij het miskraam forum, ik zou gewoon terrug gaan naar je HA die kan je wel verder helpen als je het uitlegd. Ik weet het ook niet precies kunnen je darmen het niet zijn? mijn buik is ook altijd dik en opgezet, maar ben helaas nog niet zwanger. Veel succes jennie72
hai missie misshien heel raar wat ik nu zeg maar ik weet dan ook niet hoe llang je zwanger was met de miskraam maar kan het zijn dat er nog iets achter is gebleven? ik zou toch even naar de ha gaan voor de zekerheid
hai missie heb je al de dokter gebelt? jeetje echt zonde van je miskraam ja ik zag al wel een echo in je album hoop dat je snel terug zwanger bent
hoi bengeltje86. ik heb nog geen afspraak gemaakt. moet ik morgen even doen. het was zo druk vandaag. maar hoe is het met jou. ik heb vandaag gewerkt, was lekker druk. dus de dag was zo om. groetjes missie
ik heb nog steets last van mijn buik ik ga morgen bellen naar de bokter. messchien dat ze wat kunnen vinden. groetjes missie
Goed idee! Maar zijn we jou ook al niet tegengekomen op het topic 'opgezette buik'? Er waren daar in ieder geval veel meiden die spijtig genoeg soms een erg opgezette buik hebben (waaronder ik) zonder dat het iets betekent. Bij mij zijn het meestal mijn darmen en vocht denk ik, maar het is heel vervelend! Laat je weten wat de dokter zei? Groetjes, Sandra