Sinds kort ben ik in het bezit van de zwanger en kids ovulatietesten (dipstick). Ik heb er nu 3 gebruikt en wilde ze met elkaar vergelijken, maar de test-streep wordt met de dag onduidelijker.... Hoe doen jullie dit? Ik zie wel vaker foto's van allemaal testen achter elkaar....
Ikzelf maak ze met plakband vast op een blaadje, onder elkaar met de datum en tijd ernaast. Dat je teststreep lichter word heeft te maken met de testen zelf, ze drogen lichter en paars op. Als ik ze dan wil vergelijken doop ik ze even in water, dan komen de strepen weer tevoorschijn met een mooie roze kleur en kun je ze beter vergelijken.
Met plakband erover heb ik ook al geprobeerd, maar dat helpt niet. In water dopen werkt niet als ze opgeplakt zijn hihi
Plakte ze op een A4tje onderelkaar met datum en tijd ernaast Had sensitest (de normale) en de strepen bleven mooi
Ze drogen idd wat anders op. Maar als ze allemaal opgedroogd zijn, dan zijn ze wel te vergelijken hoor. Vaak maak ik ook even een foto van de test als hij nog nat is, dan kun je ze op die manier vergelijken. Maar als ie bij mij positief is, dan zie ik dat meteen. Dan is de teststreep er eerder dan de controlestreep.