Ik hoop op (snel!) advies, dochter blijft overgeven

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door Ytest, 24 mei 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cato1981

Cato1981 Actief lid

23 apr 2013
    422
    3
    18
    Deze ga ik zeker onthouden als mijn zoontje weer buikgriep heeft (al twee keer gehad :(
    Goede tip!!

2. frannie82

frannie82 VIP lid

28 nov 2010
    10.407
    2
    38

Heb ik ook hier gelezen!
    En de kinderarts vond het ook een prima alternatief ze had er zelf nooit van gehoord maar zei de isotone samenstelling prima is.
    Het moet dus een isotone sportdrank zijn.

3. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    Deze ochtend nog niet overgegeven.

Ze eet en drinkt echter niet, drinken laat ze via de mondhoeken weer eruit lopen.

Ook zit haart borst onder de rode bultjes/uitslag.

Kan dat overgeven, wit zien, en loom zijn een teken zijn van de 6de 7de of hoeveelste ziekte?

4. Saz667

Saz667 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.841
    177
    63
    Wat wij een keer als advies hebben gekregen van de huisarts bij veel spugen en/of diarree: coca cola (waar de prik zoveel mogelijk uit is) en naturel chips.

5. Charlie007

Charlie007 Niet meer actief

Volgens mij gaat 5de of 6de ziekte niet echt gepaard met overgeven maar dat weet ik niet.

Misschien moet je morgen toch maar even langs de huisarts met haar. Is ze verder wel aanspreekbaar? Dat ze even niet willen eten kan wel 3 dagen duren. Op een gegeven moment krijgen ze trek maar uiteindelijk eten ze dan toch maar heel weinig. Hier ging het op dag 3 of 4 na het stoppen met overgeven altijd pas beter. Drinken wel belangrijk. Denk aan ijsjes anders.

Deel Deze Pagina