Dat doe ik niet meer nee. Maar het is geen harde plek alleen doet de plek zeer als je er op drukt. Of de kleine komt er tegenaan.
Dank je wel ben ook wel trots op mezelf. ... Heb nu 2 dagen niet gekolfd maar ik voel in beide borsten toch weer harde plekken komen. Wat moet ik hier nou mee doen? Ze doen geen pijn. Droogt dat vanzelf op of hoe werkt dat?
Heb ik nog niet gedaan eigenlijk. Maar ik was nu van plan te slapen eigenlijk dus il doe het meteen morgenochtend. Hier elke nacht nog aan de bak
Alleen jammer dat de oudste alle speldjes en elastiekjes uit haar haartjes trekt maar dat komt vast ooit goed haha
Pffff vanmorgen tijdens het geven van de fles zelfs natte plekjes op mijn nachthemd. .. en nu de rechter borst weer op spanning. Toch even kort gekolfd 10cc maar hoor en dat was het. Dus vandaag maar de salvia druppels van A. Vogel gekocht want ik heb nu bijna een hele zak saliethee op in bijna 3 weken en dan 3-4 koppen op een dag. Als het volgende week niet beter is dan maar naar de huisarts. Al hoor ik dat de medicijnen om de boel droog te leggen nogal wat bijwerkingen hebben. ..?!
Het lijkt me voor jou echt moeilijk hoor! Je hebt ALLES uit de kast gehaald om de bv te laten slagen, borsten die niet meewerken...neem je zo'n supermoeilijke beslissing, werken ze weer niet mee... Die medicatie schijnt idd niet echt fijn te zijn maar ik heb er zelf geen ervaring mee
Pijn niet maar als mijn dochtertje enthousiast tegen me aan kruipt dan voelt het niet fijn. Nu net een voeding gegeven (met de fles) en ik voel nu gelukkig geen harde plekken. Die echte pijnlijke plekken zijn weg. Hopen dat het zo blijft....
Een heel oud middeltje dat schijnbaar super effectief is,is salie. Een vriendin van me heeft twee dagen saliethee gedronken (zelf flink wat salie bladeren in heet water gooien) en was eigenlijk direct van haar melk af. Salie is echt een BV-killer. Misschien de moeite waard voor jou?
Klopt! Ik heb al bijna 140 gram saliethee verslobberd de laatste weken en heb gisteren maar de Salvia tinctuur van A. Vogel gehaald. Dat is ook salie maar dan sterker. En hier even een paar keer wat van genomen. Het lijkt erop dat dit effectiever is heb geen harde plekken tot nu toe.
Fabriek is eindelijk gesloten! Gaat goed ze weegt nu 3100 gram. Alleen problemen met drink met de speen van de fles en ook de fopspeen. Ze zuigt niet goed en laat veel uit haar mondje lopen. Maandag komt de logopedist meekijken. Verder heel blij dat vriend vakantie heeft dat we meer kunnen verdelen en ik een beetje op kan laden en dan tot oktober (vakantie aan verlof geplakt) weer helemaal mezelf kan worden.