ik hoor niks op de angelsound wie heeft dat ook gehad?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door grootstewens, 17 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. grootstewens

19 apr 2008
    61
    0
    0
    hallo allemaal vandaag hebben we een angelsound doptone gekocht leek me fanatastisch omdat we pas over een week naar de verloskundige hoeven om het hartje te horen, nu ben ik al met al wel een half uur aan het zoeken verdeeld over 3 momenten maar niks gehoord... :rolleyes:
    links onderin hoor ik wel water stromen en borrelen haha, mijn echo met 10 weken was ook moeilijk/ niet te vinden dus zou het daarvan komen? Ben nu een beetje ongerust, kan niet wachten tot volgende week....
    Ik ben 12 weken en 3 dagen alvast bedankt voor jullie tips/ reacties....
    groetjes :rolleyes:

2. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Je bent nog iets te vroeg om het hartje te horen. Bij de vk luisteren ze ook vaak pas van 14 weken.

3. ramona0309

ramona0309 Niet meer actief

Hi,

Ja dat is het nadeel... daarom wil ik niet zo'n ding zou er niet tegen kunnen .... maar idd... het is moeilijk zoeken als ze nog zo klein zijn......

Heb wel eens gehoord dat het duidelijker vindbaar is met volle blaas... (net als een echo) omdat je baarmoeder dan hoger komt te liggen....
    en tja misschien wil je ukkie het gewoon niet.... het schijnt een vervelend geluid te geven voor je baby.. net alsof er een helicopter boven hem vliegt... zou jij dan niet wegduiken...?

Niet druk maken hoor.... weet t makkelijk gezegd...

xxmona

4. Life in Pink

Life in Pink Niet meer actief

hoi, hoi,

Ik had de Angelsound rond de 10 weken in huis. Hoorde toen ook niets. 2 weken later dacht ik hem gevonden te hebben, maar bleek mijn eigen hart te zijn!
    Pas bij 15 weken kon ik het beebje horen (mijn placenta ligt aan de voorkant, dan is het moeilijker te horen).
    Dus maak je niet ongerust hoor!

5. wolly

wolly Niet meer actief

Ik kon het hartje vanaf 12 weken horen naaaaaa uren zoeken, want ik wou en moest em vinden ;)

Je moet heel laag zoeken bijna bij de rand van je schaamhaar.
    En dan steeds kleine stukjes opzij gaan en dan ff wachten wamt het hartje hoor je tegen die tijd heel ver weg dus je moet heeeel goed luisteren.
    Kan zijn dat ie niet precies in het midden zit hoor bij mij zat ie in het begin links.

Succes en hopelijk heb je em snel gevonden.

Liefs wolly :)

6. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.158
    8.135
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    kon em ook met 12 weken na heel lang zoeken vinden. Je moet em wel op zn hardst zetten en goed op je buik drukken NET boven je schaambeen, op je buik hoor je niets. Echt helemaal onderin moet je zoeken. je hoort niet echt iets kloppen, meer een pssssh pssssh pssssh geluid en dat heeeeel snel.

7. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Ze zeggen dat je vanaf 10 weken de angelsound kan gebruiken,maar de kans is ook aanwezig dat dit nog te vroeg is. Daarom heb ik hem pas met 16 weken aangeschaft en dan nog kon ik hem niet altijd horen omdat hij achter mijn schaambot lag,en daar kan je niet doorheen luisteren.

8. Kiwi1

Kiwi1 Fanatiek lid

26 dec 2007
    4.849
    0
    0
    Volgens mij wodt je van dit ding ontzettend nerveus. Mensen kopen het om gerustgesteld te zijn, maar wat je vaak hoort dat ze er juist onzeker van worden omdat ze het hartje niet kunnen vinden. Pfff, lijkt me helemaal niks.
    Anyway: mijn verloskundige kon het hartje met 13 weken met heeeeeel erg veel moeite vinden, dus het is niet zo raar dat je met 12 weken zelf het niet kunt vinden. Meestal vindt je het later, maar schijnt nog niet altijd goed te lukken.

9. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    @Kiwi.
    Dat is precies de reden waarom ik hem met 16 weken pas kocht,omdat ik wist dat de kans dan een stuk groter is om hem te horen,anders zou ik ook in de stress raken.

Toen ik de kleine nog niet echt voelde was het vaak wel een geruststelling voor me,. nu wordt ik de hele dag door getrapt en gebruik hem eigenlijk niet meer.

10. JustSanne

JustSanne Actief lid

8 mrt 2008
    477
    0
    0
    Bibliothecaris
    Zoetermeer
    ik heb um gekocht met 12 wkn...en na lang zoeken wel een hartslagje gehoord...heel ver in de verte...net onder het schaambot

11. Ramona82

Ramona82 Fanatiek lid

9 feb 2007
    1.198
    0
    0
    Huismama
    Limburg
    heb je ook flink gel , bodylotion of babyolie op je buik gesmeerd? want dan hoor je alles veeel beter..en misschien oordopjes en plaats van de koptelefoon wat erbij zit ;)
    succes met zoeken...hoop dat je het hartje snel vind hihi
    grtz Ramona

12. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.069
    2.203
    113
    Brabant
    ik vond hem bij 12 weken, met een hele volle blaas (daarvoor steeds met lege blaas geprobeerd), veel olie en heel laag zoeken. Op de rand van de schaambotje en dan stukje voor stukje zoeken.
    Successs

13. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Hier nog zo'n iemand die hem niet heeft kunnen vinden!
    Heb het na die keer dat ik echt lang heb geprobeerd opgegeven hoor!
    Vandaag een echo en dan zal ik zien hoe en wat!
    Maar stressvol is het wel! ;)

14. Ddebbyy

Ddebbyy Fanatiek lid

11 nov 2007
    1.652
    0
    0
    Receptioniste
    Vianen
    Met de angelsound kon ik niks horen met 12 weken...ook niet met 13 weken pas met 14 1/2 week....
    Probeer er ook niet teveel naar te zoeken want dat is alleen stressvoll voor jezelf.

Over 2 weekjes nog eens proberen...veel gel of olie gebruiken en heel laag bij je schaambot zoeken....Het beste is om te liggen en een volle blaas hielp bij mij ook.

Maar je kan het niet altijd vinden hoor.....je kindje is nog klein kan alle kanten nog op...

Succes!

15. Chantal76

Chantal76 Lid

22 apr 2008
    25
    0
    0
    secretaresse
    Zeist
    Ik denk dat het bij iedereen verschilt, want ik kon de kleine al met 11,5 week zelf horen. Ik heb ook wel het idee dat mijn baarmoeder wat hoger ligt dan gemiddeld, dus misschien scheelt dat ook.
    Je moet echt milimeter voor milimeter verschuiven. Omdat ze nog zo klein zijn kun je het hartje al heel snel missen.

16. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Dit schreef ik vanmorgen en heb een super echo gehad! dus het zegt echt niets!

17. grootstewens

19 apr 2008
    61
    0
    0
    Bedankt allemaal voor jullie geruststellende antwoorden ;) zwanger zijn is super :) maar die onzekerheid die er bij komt kijken :(
    Nou ja over een weekje naar de verloskundige en ik ga voor die tijd ook niet meer zoeken...Krijg nu steeds reacties over mijn steeds opvallender wordende buikje dus dan zal het nog wel wat meevallen.....
    :rolleyes: maar....spannend blijft het! Succes allemaal! ;)

18. cvwinkoop

cvwinkoop Bekend lid

31 mei 2007
    653
    0
    0
    Student
    Veenwouden
    Bij mij kon de verloskundige het met 13 weken ook niet horen. Dus ik raad aan om gewoon nog even te wachtenb. Succes ermee!

19. denise1976

denise1976 Fanatiek lid

6 nov 2005
    1.179
    0
    0
    Den Haag
    @grootstewens ik kon al vrij snel met de angelsound het hartje horen in het begin vond ik het een super apparaat tot dat ik al iets verder in mijn zwangerschap was en dacht probeer het nog eens en toen kon ik hem ineens niet meer vinden, was helemaal gestresst en heb in paniek de VK gebeld die heeft meteen een echo gemaakt waaruit bleek dat er niets aan de hand was, maar het gevoel dat ik kreeg toen ik hem niet kon vinden vreselijk, sindsdien gebruik ik hem nooit meer, zorgt alleen maar voor onnodige stress.

Heel veel succes volgende wk bij de vk.

20. Marijee

Marijee Fanatiek lid

21 jan 2008
    2.295
    0
    0
    ik hoorde het hartje thuis met 12 weken.
    en eigelijk ook al heel duidelijk en hard!
    maar de verloskundige zei vorige week ook dat de kleine een heel sterk hartje heeft.
    ik was toen 14,3 weken en dat het niet zo heel vaak voor kwam dat je hem al zo sterk kon horen.
    ik denk dat je je geen zorgen hoeft te maken en als je buikje groeit dan groeit het dus ook in je buik ;)

gebruik zoals de andere zeggen veel bodyloition of iets anders dat goed gelijd en heel laag bij je schaambotje zoeken en je mag best wel goed drukken hoor daar merkt de kleine niets van ;)

hoop dat je volgende week mooi het hartje kan horen!

Liefs Marije

Deel Deze Pagina