Ik had een doptone gehuurd en ik hoorde al met 12 weken het hartje gewoon thuis en zonder gel....ik hem uitgeleend aan een collega die net zover zwanger was als ik en zij hoorde nog helemaal niets wat dus resulteerde in paniek en op de eerste hulp voor een echo en zij was gelukkig nog gewoon zwanger....dus tja...ik had gewoon geluk dat ik haar zo snel hoorde (het hartje dan)
Ik heb met 9 weken al het hartje gehoord; idd vééééééél drinken echt tot je niet meer kan En dan vrij laag zoeken. Maar wat ik raar vind is dat sommigen zeggen dat het een naar geluid is voor de foetus, maar ze kunnen pas geluiden horen vanaf 16 weken! Dus klopt dat dan wel?
inderdaad je kleintje kan nog niks horen hahaha dat komt pas later maar ja een angelsounds werkt met een voorversterkte microfoon dus veel kabaal kan dat niet maken...zo'n doptone heeft een luidspreker die hard kan<--- dat lijkt me dan wel storend grtz Ramona
Staat op bijna elke site dat de Angelsound ook werkt via het dopler principe... is eigenlijk ook logischer want als het alleen een versterkte microfoon zou zijn, zou je eerder alleen je maag, darmen etc.. horen.. Het moet zo zijn dat het dus gericht zoekt .. en dat doen ze dus met ultrasoon... en dat zijn dus geluidsgolven... en al zou het kind nog niet horen... wat zijn geluidsgolven? juist trillingen.. dus zelf denk ik dat het kind dus wel merkt .... kindje kan dus zeker wel wegkruipen hiervoor... groetjes, ook Ramona.. hihi