tevreden over jullie kinderwagen?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Mona, 8 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mona

Mona Bekend lid

16 jan 2006
    729
    0
    0
    HELP :)
    Wij zijn op zoek naar een kinderwagen, maar zien door de bomen et bos niet meer !
    Wie heeft er tips ? Waar moeten we op letten?
    Ik heb al ontdekt dat de kinderwagens van Quinny (althans van et jaar 06 en 07) met de adapter al op de kinderwagen voor de maxi cosi een hele smalle reiswieg heeft. Is niet handig dus voor wat grotere baby's, want et wordt in et midden al gauw smal. Hebben jullie spijt van je aankoop of zijn jullie nog steeds laaiend enthousiast?

Aangezien jullie inmiddels ervaren gebruikers zijn, kunnen jullie ons een eindje op weg helpen?
    Mona

2. taatje

taatje Fanatiek lid

14 okt 2005
    2.136
    0
    0
    Roosendaal
    Wij hebben een Quinny speedy xs ofzo?

Ik ben er erg tevreden mee de ligbak valt mee qua smalheid vond ik terwijl Gijs toch een flinke jongen is. Hij was er alleen qua lengte snel uit maar ik heb gehoord dat dat met andere wagens niet anders is.

Hij zit nu in de wandelwagen en dat gaat heel goed.

Waar je wel op moet letten is dat als hij wordt omgebouwd je voldoende rugsteun hebt want dat is niet bij alle wagens zo de meeste wagen zijn gewoon een soort zakken aan de achterkant zonder extra steun. En als je zoals gijs nu eerder moet overstappen op de wandelwagen is dat wel belangrijk.

En goed opletten of er een lig en zit stand op zit ook erg handig als je een hele dag op pad bent. Kunnen ze toch gewoon slapen.

Maar ik ben dus erg tevreden over onze wagen en Oma die 1x in de week oppast ook!

3. stef

stef Fanatiek lid

19 apr 2006
    3.084
    31
    48
    Wij hebben de Quinny buzz.

Het is zeker wel een lekkere kinderwagen maar inderdaad de adapter vind ik wat minder!
    Hij heeft maar 1 steun en meer niet dus de bak gaat iets hangen.
    Dat is mijn mening ookal zeggen ze bij Quinny dat het normaal is.

De laaste tijd vind ik de ligbak toch wel redelijk klein kaye kan er nu al niet meer in!
    En moet al in het zitgedeelte zitten daar verzuipt die in dus vevoer ik hem nu gewoon in de maxi cosi.

4. wuppie

wuppie Bekend lid

16 jul 2006
    621
    0
    0
    wij hebben hier een Mutsy Urban Rider, bevalt zeer goed! De adaptor voor de maxi cosi hebben we erbij gekregen.

5. TellMe

TellMe Niet meer actief

Wij hebben een Bugaboo, hij is duur maar het is echt een superding ! Ook met adapter voor de Maxi :)

6. ozlem

ozlem Actief lid

26 dec 2006
    121
    0
    0
    apothekersassistente
    koop in ieder geval geen xadventure crossover.
    ik moet zeggen dat hij vrij soepel rijd maar hij is echt groot hij past ingeklapt niet eens in de auto en ik vind dat een hele grote nadeel.

7. mama van noa

mama van noa Actief lid

29 jun 2006
    217
    0
    0
    verpleegkundige
    eindhoven
    wij hebben ook een mutsy urban rider. 4 wielen, ivm de hond en het mogelijke omtrekken.
    hij bevalt erg goed en wanneer de autostoel van mutsy gebruikt heb je geen adapter nodig.

ideaal, 3 in 1, wieg (bij ons tot een maand of 4), buggy aan 2 kanten in te zetten (met gezicht naar ons of naar de buitenkant) en autostoel van mutsy op de wagen te zetten.

succes met uitzoeken.

liefs femke

8. Moesje78

Moesje78 Fanatiek lid

26 apr 2006
    2.177
    1
    0
    wij hebben ook een Bugaboo en wij vinden hem echt super!
    Ik rij zelf een Twingo en daar past ook alles nog heel goed in doordat hij zo compact in te vouwen is!

en hij rijdt heerlijk.

9. Raomi

Raomi Actief lid

4 mei 2006
    130
    0
    0
    Quinny Freestyle tweedehands. Bevalt erg goed. De bak is een van de grootste, en ondanks dat Storm een stevige vent is, vind ik de bak niet smal. Hij rijdt soepel, veert goed en wat erg handig is, is dat de banden er zo afgehaald kunnen worden. Ik was vorige week door de hondenpoep gereden, hup bandje eraf, schoonmaken en er weer op!

10. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    Wij hebben de Urban Jungle. Ook een wagen met een flink prijskaartje, maar wij hebben de bak kunnen lenen van vrienden.
    Maxi-cosi is mogelijk als je een adapter hebt.
    Wat voor mij vooral belangrijk was is dat hij hoog is en erg makkelijk in en uit te klappen.

Vind het nog steeds een superaankoop!

11. Niet meer actief

Bugaboo! echt giga fijn :) maxi kan erop en hij rijd geweldig

12. lykel

lykel Actief lid

26 okt 2006
    337
    0
    0
    dordrecht
    wij hebben een xadventure Quick-silver aqua lekker opvallende kleur en zeer glimmend fijn voor s'avonds we wilde eerst een rode maar die was zo donker en aangezien ik midden in de zomer bevallen ben is dat niks. en ondanks een lekke band hebben we er nog geen problemen mee gehad

13. Mona

Mona Bekend lid

16 jan 2006
    729
    0
    0
    Hebben wij ook naar gekeken toevallig,de lime-groene! Ik vond alleen dat de bak er wat moeilijk afging. Dus daar twijfelen we nog een beetje aan, of ie wel makkelijk inklapbaar is.

14. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Wij hebben de 3 wieler van Mutsearts, super tevreden erover.
    Pluspunten:
    * bak, maxi cosi en buggy passen er op.
    * prijs viel ons mee +- 350,-
    * goed wendbaar, soepele wagen
    * duwstang in hoogte verstelbaar
    *voetenzak zat incl bij de buggy, en is lekker warm en hoog.

Enigste min- puntjes vind ik;
    *kinderwagenbak is niet zo groot, Steven heeft er 3 mnd in gelegen.
    *buggy zit geen doorkijk luikje in de kap, kindje kijkt van je af, had hem liever naar mij toe gehad, nu moet ik elke keer om de wagen lopen, of hij nog goed zit, of wat hij doet.

Er zijn dus meer plus als minpunten, geef hem als cijfer een 8 ;)

15. moes

moes Fanatiek lid

20 jul 2006
    2.765
    9
    38
    wij hebben een simpele goedkope die toen in de
    reclame was bij de formido.

en het is een superding!

16. Niet meer actief

Wij hebben mutsy 4 rider..we wilden perse een wagen met vier wielen ivm onze honden en het omtrekken..wij hebben er adapters bij zodat we de maxi cosi erop kunnen zetten..het is een stevige en comfortabele wagen.
    Wij zijn zeer tevreden..gaan ermee naar het strand, bos enz...

Succes met jullie keuze..gewoon is naar een winkel gaan en proefritjes maken ;)

17. lykel

lykel Actief lid

26 okt 2006
    337
    0
    0
    dordrecht
    ik vond dat de bak er vrij makkelijk af gaat alleen er opdoen had ik soms wat moeite mee :) en hij is zeer eenvoudig in te klappen 2 shuifjes omhoog trekken en inklappen

18. grombeertje

27 dec 2005
    52
    0
    0
    Hallo

Wij hebben de Quinny Buzz. Wij hebben deze gekozen omdat deze heel klein op te vouwen is en als je de wielen eraf haalt dan kan deze zelfs tussen de stoelen en de achterbank.
    De bak is niet groot maar m.i. niet kleiner dan van andere (vergelijkbare) wandelwagens. Er zijn wel grotere bakken maar dan heb je ook een grotere wagen.
    Het voordeel van de Buzz is dat deze met een klein zetje zichzelf uitklapt. Waardoor je nooit lang voorover hoeft te staan.
    HEt wandelwagen gedeelte is op 2 manieren op de wagen te plaatsen.

19. Vicky

Vicky Fanatiek lid

11 aug 2005
    1.200
    0
    0
    Enschede
    Hier ook een zeer tevreden van de Quinny Buzz... Kaylee heeft tot zes maanden in de bak gelegen en toen had ze nog ruimte over haha (maar is ook een klein popke).
    Maar hij is licht, compact, wendbaar, makkelijk in-en uit te klappen... Ik ben er blij mee

20. Otje

Otje Fanatiek lid

10 apr 2006
    4.703
    0
    36
    Wij hebben de mutsy-4-rider light weight versie. Sinds kort hebben we m in gebruik en we zijn echt supertevreden! We hebben er ook adapters bij en je klikt de MC er zo in en als we wandelen met de reiswieg erop slaapt Koen meteen in. Dus; wij tevreden en baby ook!

Deel Deze Pagina