nou dames zoals je aan de titel kan afleiden. Ik heb nu drie dagen ontzettende last van mijn onderste rib aan de rechterkant. Onze dochter ligt schijnbaar heel comfortabel zo, maar voor mij is het niet prettig. Tot vorige week had ik er wat 'last' van. Maar sinds zaterdag echte pijn. En dit zeg ik niet snel, maar dit is echt bijna niet te doen! iemand een oplossing hiervoor? als ik haar even een stukje weg duw en de druk op mijn rib vergroot eb daarna weer verminder dan springen de tranen in mijn ogen van de pijn. Ook moet ik me met auto rijden goed vast houden in de bochten zodat ik minder op en neer schud. Hoesten en lachen is pijnlijk. Bahhh, moet ik zo nog 7 weken rondlopen?? ze is overigens nog niet ingedaalt en hopelijk heb ik na de indaling weer ff tijd om te herstellen... Herkenbaar voor iemand? Tips??
Ik had bij onze eerste dame ook veel last van mijn ribben, met name rechts. De trapte er steeds tegenaan. Ik had denk ik niet zoveel pijn als jou, van dat vasthouden in de auto en meer pijn oe lachen en hoesten en zo. Hier deed het met name pijn als ik wat met gebogen rug zat, dus moest steeds lomp zitten. Geen tranen in de ogen, maar wel afzien. Indaling heeft hier weinig gebaat, was al teveel gekneusd. Na de bevalling voelde ik me zelfs alsof ik gereanimeerd was.... mijn hele borstbeen deed zelfs pijn. Maar ik heb het overleefd. Nu heb ik soms wat last omdat het wat gevoelig lijkt nog. Maar is niets in vergelijking met de eerste keer.