Hoi, vraagje aan jullie. Ik zit er zelf over te denken om na mijn verlof een baan in de thuiszorg te gaan zoeken voor een paar ochtenden, zodat ik lekker veel thuis kan zijn. Ik ben bezig met de opleiding tot verpleegkundige BBL4 en heb het eerste jaar met goede cijfers en beoordelingen afgerond. Ik heb daar nu een certificaat voor gekregen dat gelijk zou moeten staan aan het diploma 'Helpende'. Kan ik hiermee in de thuiszorg aan de slag en wat voor functie/werkzaamheden moet ik dan aan denken?? Verder ben ik benieuwd wat jullie ervaringen zijn met het combineren van kleine kinderen met een baan in de thuiszorg. Alvast bedankt voor jullie antwoord!
Hoi Lilly, Ze zitten in de thuiszorg te springen om mensen!Er zijn vast een heleboel flexibele opties mogelijk, gewoon solliciteren of open solicitaties sturen. Ik werk zelf als medisch centralist en wij zijn aangesloten bij Thebe thuiszorg. heel precies weet ik de gradaties niet, maar volgens mij mag jij basiszorg doen zoals lich verzorging, steunkousen aantrekken, etc. Ik weet niet zeker of je medicijnen mag toedienen. Er zijn vast mensen op dit forum die hier antwoord op hebben, groetjes Patricia