Ook ik ben niet de wijste want roep al 3 berichten dat ik uit deze conversatie stap. Maar ik lees in dit topic dingen als wij vs. Jullie. Waar is het wij samen 1 op het forum? Gezelligheid en leuke grapjes met soms wat gekkigheid op zijn tijd?
Je moet nu vooral voorzichtig zijn met wat je post, tegen wie je post en vooral op welk tijdstip je post.
Sorry, ik heb me nog nooit 1 gevoeld met het forum hoor En gezelligheid is er gelukkig nog steeds he? Genoeg topics en subfora waar het er gewoon normaal aan toe gaat.
Ik heb het idee dat er nu mensen belachelijk worden gemaakt die helemaal buiten dit onderwerp staan en alleen aangeven dat ze dit kinderachtige gedoe zat zijn. Als iemand zich beter voelt door anderen belachelijk te maken zeker doen, maar besef je dat jij zelf dan degene bent die voor lul staat. En over wie ik het heb? Wie de schoen past… ciao, adios, hasta lavista! I am out (voor het echt nu).
Ik ben zo blij dat we jou nog hebben. Iedereen bazelt maar wat. Ikzelf incluis. En het punt zijn we al pagina's geleden kwijtgeraakt. Maar jouw bijdrage snijd tenminste hout. Hier hebben we echt wat aan. Bedankt! Ik vind gewoon de zin in dit forum weer terug. Wat zeg ik. De zin van het leven. Kan niet wachten op de samenvatting en op deel 2
zo blij dat er waardering is! Als het zo door gaat kan ik overigens personeel aannemen. Je kan je interesse bij mij kenbaar maken
Belachelijk maken herken ik dan weer niet. Ik lees dat mensen aangeven dat het kinderachtig is en vragen of de discussie niet gestopt kan worden. En daarnaast loopt de discussie gewoon door. Meer dan die twee dingen zijn er niet toch? Los van mijn rol, maar die is absoluut niet in het leven geroepen om mensen belachelijk te maken. Maar een goede keuze denk ik, als je geen gedoe wil lezen, dan niet in dit topic verder lezen. Hier probeer ik juist even overzicht te krijgen van alle gedoe op het forum samen. Morgen moet ik weer werken, dan moet ik daarna weer even puzzelen vrees ik.
Raak. En @Mamafiets: klopt wat je zegt. Scherp. Het is weer een lekker doorfluisterspelletje geworden. Chapeau. Het hele ‘mijn Topic’ werd er weer ingegooid terwijl ik al eerder had gezegd dat dat me nu niet interesseert maar blijkbaar zit dit bij sommigen zo vastgeroest dat het er niet meer uit te krijgen is. Ik reageerde op een lid dat de naam van mijn C hier zo openbaar neerkwakte. Vervolgens gaan daar nog een paar overheen die iets zeggen over dat ik hier niet anoniem ben, enz enz. Nee dat weet ik zelf ook wel. Ik ben me ten volle bewust wat ik hier post of niet. Ik ben hier niet geheim. Was ook nooit de bedoeling. Maar dat het dan blijkbaar oké is om hier namen te noemen die ik hier nooit noem, dat is blijkbaar oké? Doet me iets te veel denken aan het korte rokje als je snapt wat ik bedoel. Zulke dingen zijn niet oké, zijn zelfs provocerend. O ja. @Loufoque, je noemde sitekick. Diegene zei dat ik het eerder had kunnen lezen omdat ik na haar opmerking hier nog actief was. Klopt. Maar als je iemand op negeer hebt, kom je daar soms later achter. En gadverdamme, ik zit mezelf weer te verdedigen. Maar vermakelijk waren de laatste pagina’s wel. Je ziet meteen dat diegene die het hardst roepen kinderachtig, die rol zelf ook erg goed past.
Ik vind het echt bizar dat je elke keer iemand ander beschuldigd van iets wat je zelf direct ook doet. Waarom doorfluistertje? Omdat er pb’s gestuurd worden? En misschien moet je @juf1987 dan even nog een pb sturen, want die begon weer over het hele topic gebeuren hoor.
@Iertje helemaal nergens in dit topic noem ik de naam van je man. Lang geleden ging het in een topic over en weer. Dat is afgerond en nu door. Heel sneu om hierover door te gaan en jezelf als slachtoffer proberen neer te zetten.