Ik hou het niet meer bij...

Discussion in 'De lounge' started by Achterkantvandemaan, Jun 25, 2023.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Bloempjelief

Bloempjelief VIP lid

Mar 28, 2020
    9,468
    8,617
    113
    Female
    Ik snap je nu helemaal niet meer hoor, haha

2. nizzie86

nizzie86 Fanatiek lid

Jan 25, 2017
    4,172
    5,147
    113
    Ik zit hier toch ook al een hele tijd maar ik ging er altijd van uit dat degenen die topics openden gewoon degenen waren die hier het vaakst meeschrijven en daardoor dus sneller zien dat een topic vol is.

Zeebra, Oilell and GossipGirlxoxo like this.
  3. Zxcvb

Zxcvb VIP lid

Dec 13, 2019
    13,027
    14,683
    113
    Female
    Wie de schoen past.....

JupitR likes this.
  4. nizzie86

nizzie86 Fanatiek lid

Jan 25, 2017
    4,172
    5,147
    113
    Jij opende expres het nieuwe deel van 'een goedlopend topic' ( :roflmao:) omdat je wilde zien of er iets tegenover stond, begrijp ik het zo goed? Of om een beetje te sarren? Ik dacht dat jij per se een goedlopend topic op je naam wilde hebben staan en dat iedereen daarover viel, maar het was meer bedoeld als een recalcitrante actie? Als dat laatste zo is snap ik je iets beter :D

Zeebra, Zuul and Sado like this.
  5. Asil

Asil VIP lid

Nov 14, 2018
    10,147
    9,750
    113
    Female
    Dat kan ook. Ik heb het een andere invulling gegeven.

6. KleineLai

KleineLai VIP lid

Dec 30, 2017
    14,240
    28,243
    113
    Ik vind dat ook geen probleem.
    Ik vind het wel een probleem dat er aan het einde van een deel-topic en bij het openen van een nieuw deel-topic tegenwoordig altijd maar opmerkingen worden gemaakt over dat het belangrijk is dat Iertje het topic opent en dat in het verleden zus en zo is gebeurd en nu lekker niet meer en blablabla - hahaha - hartjes voor iedereen behalve de kleuters out there - hahaha - we bedoelen jouw Bloempjelief maar zeggen we lekker niet maar wel graag happen zodat we het er nog eens lekker over kunnen hebben - blablabla

Irritant gedoe. Hypocriet ook want zelf is het allemaal net zo kinderachtig. Sterker nog; ik vind eigenlijk enkel dàt kinderachtig gedoe en de reactie die daarop komt niet. Ik zou me namelijk ook niet laten pesten op die manier. Debiel kliekjes gedrag. Grow up.

“deel 10! Veel plezier!
    Link naar deel 9, zie hier!”

Dat is het enige wat er hoeft te gebeuren ná 5000 berichten (of zoiets)

wijvenforumgezeik … grrrhmmpf …

Nummer4, Zeebra, Koffiehert and 26 others like this.
  7. GossipGirlxoxo

GossipGirlxoxo Niet meer actief

Eind goed al goed, geen 2 maten. Alles en iedereen weer tevreden. En over op de orde van de dag.

Zeebra, Syane and Bloempjelief like this.
  8. GossipGirlxoxo

GossipGirlxoxo Niet meer actief

Ik vind het vooral handig omdat ik snel naar de avatars kijk ipv de titel van het topic te lezen. Noem het luiheid of gemak. Daarnaast stuurt het beheer inderdaad de to vaak een bericht of diegene een nieuw deel wil openen als het Max aantal berichten bijna bereikt is.

9. Madelie

Madelie VIP lid

Jun 14, 2014
    11,473
    8,734
    113
    Nou ik denk dat Bloempjelief wel bepaalde mensen in gedachten had bij het plaatsen van deze post gezien haar manier van reageren op bepaalde mensen.

Ik vind dit topic überhaupt kinderachtig en vol steken onderwater naar bepaalde mensen toe. En maar kritiek op die mensen hebben, maar zelf geen haar beter zijn. Dacht zelf dat een en ander een beetje was geminderd hier op het forum, maar zodra een paar bepaalde mensen weer iets schrijven of doen....hop, springen een paar mensen er weer op. Sneu.

Iertje81, GossipGirlxoxo and Syane like this.
  10. Bloempjelief

Bloempjelief VIP lid

Mar 28, 2020
    9,468
    8,617
    113
    Female
    Ik opende het zeker express ja, puur en alleen omdat Iertje al topics geleden begon net het zaniken over dat ze het nieuwe deel niet zelf ‘mocht’ openen. Sindsdien blijft ze daarop doorgaan en in haar post waarin ze aangaf om weer een nieuw deel te willen openen kwam dat weer naar voren. Ik heb toen het eerstvolgende topic wat ik zag en nog verder aan het einde was, gepakt en opnieuw geopend. Om te jennen ja, want daar was Iertje op uit. Alleen was dat het topic van Adje en daar heb ik uiteindelijk mijn excuus voor aangeboden omdat zij er helemaal niks mee te maken had.
    Hoop dat het zo een beetje duidelijk is. En nee, dat er iets tegenover zou staan was natuurlijk een dikke duim reactie ;) En dat ik een goedlopend topic op mijn naam wil hebben mag je ook laten gaan, dat is nou net niet waar ik op zit te wachten eerlijk gezegd:)

Zeebra, Peppabig, Anna009 and 14 others like this.
  11. Beheer

Beheer Administrator
    Staff Member

Feb 11, 2005
    16,273
    2,975
    113
    Het topic 'Waar valt jouw mond van open? Deel 13' hebben we samengevoegd met deel 12. Omdat deel 12 nog niet vol is blijft deze dus nog even open.

Op Zwangerschapspagina.nl kennen we geen 'eigen topics'. Iedereen is vrij om een nieuw deel aan te maken. Alleen wel graag pas als het daar tijd voor is. En dat is als het oude topic (ongeveer) 5000 berichten heeft.

Zeebra, Zuul, Felice and 6 others like this.
  12. Bloempjelief

Bloempjelief VIP lid

Mar 28, 2020
    9,468
    8,617
    113
    Female
    Neehoor, iemand kwam met GTST op de klippen, geen idee meer wie. En daarom maakte ik er dat andere van.

13. Madelie

Madelie VIP lid

Jun 14, 2014
    11,473
    8,734
    113
    Ik las het meer als weer een steek onder water naar een paar mensen die regelmatig aangevallen zie worden.

14. Zxcvb

Zxcvb VIP lid

Dec 13, 2019
    13,027
    14,683
    113
    Female
    En ik kijk juist nooit naar avatars:roflmao:

Zeebra and GossipGirlxoxo like this.
  15. nizzie86

nizzie86 Fanatiek lid

Jan 25, 2017
    4,172
    5,147
    113
    Ahaaaaa, ik snap het eindelijk, jij nu ook @Achterkantvandemaan? Dank voor de uitleg! Ik heb een paar mensen onder de negeerknop staan dus ik krijg niet alles helemaal goed mee :roflmao: Rest mij wel nog de vraag waarom @Iertje81 dat in vredesnaam zo belangrijk vindt? Wil ze de forumqueen zijn?

16. Achterkantvandemaan

Dec 31, 2020
    7,888
    8,056
    113
    Haha ja het begint allemaal op z'n plek te vallen :p

Wel fijn dat ik direct ook misschien een goedlopend topic heb!!!!!!!!!!! Whoehoeeeee!

Zeebra, Zuul, Vulpen and 5 others like this.
  17. Bloempjelief

Bloempjelief VIP lid

Mar 28, 2020
    9,468
    8,617
    113
    Female
    Dat vragen meerdere zich dus af. Haha, zoiets denk ik ;)

Sado and nizzie86 like this.
  18. nizzie86

nizzie86 Fanatiek lid

Jan 25, 2017
    4,172
    5,147
    113
    :roflmao: :roflmao: :roflmao: :roflmao: :roflmao: Hoeveel geld heb je er al mee verdiend?!!

Zuul, Mammavantwee and Sado like this.
  19. Neuzeke

Neuzeke VIP lid

Sep 3, 2019
    13,681
    18,753
    113
    Female
    Ahaaaaaa dat was uw bedoeling.

20. JupitR

JupitR VIP lid

May 13, 2020
    6,714
    7,194
    113
    Female
    Maar een nieuw deel van dit topic hoef je waarschijnlijk nooit te openen ;)

Share This Page