Ik-hou-mijn-hart-vast foto's

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Miffy77, 29 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miffy11

miffy11 Niet meer actief

@miffy77 en miireii: heb precies dezelfde fotos van mila.. toch erg aantrekkelijk die dingen he?

wij hebben een lange smalle salon tafel, dat is mila's catwalk. klimt in de box van fenne, in de kinderwagen, op de eettafel, op het computermeubel, de vensterbank, boven op haar speelkeukentje..
    Fenne is ook goed op weg, die trekt zichzelf op aan de salontafel, bedje en box, tot ze op haar knietjes ervoor zit. bedje verlaagd, ging ik haar vanmorgen uit bed halen, had ze zichzelf opgetrokken tot STAAN!!! meisje is nog geen 7 maanden, dus dat beloofd wat..

overigens ben ik ook een "slechte moeder" die daar doodleuk foto's van maakt. mijn moeder was een erg overbeschermde moeder, en durf nog steeds niks, want pas op, dalijk val je!!
    met mijn kinderen ben ik wat makkelijker. ik ben er bij, mila weet heel goed wat ze wel en niet mag, en als ze een keer valt, nou dan valt ze.

2. Kimmeding

Kimmeding VIP lid

13 mrt 2008
    6.167
    1
    38
    begeleidster verstandelijk gehandicapten
    lelystad
    Geen foto van maar vriend lief was het trap hekje vergeten dicht te doen en voordat hij het in de gaten had zat madam al bijna boven.
    Nee dit was geen kodak moment.
    Verder kan ik alleen maar zeggen dat kinderen inderdaad leren met vallen en op staan.
    Mijn meisje kan goed staan en loopt als een dronken tor door het huis.
    Gisteren stond ze bij de vogel kooi te kijken die naast de verwarming staat en baf daar viel ze.
    Voorover met haar poffertje zo op de leiding van de verwarming.
    Shit happens.......

En nee hier mag ze ook niet op tafel klimmen gewoon omdat ik dat niet nodig vind maar ze mag haar wereld zelf gaan ontdekken tot op zekere hoogte.

3. angelbaby

angelbaby Fanatiek lid

Hier alvast 1 foto van een van onze jongens :) Hij heeft zich helemaal opgetrokken dat zijn beentjes plat tegen het tafelblad aan kwamen.

4. Sarah84

Sarah84 VIP lid

21 jul 2008
    6.665
    1
    0
    Student en moeder
    Dordrecht
    Zo hij wilde iets heeeeeeeeeel erg graag hebben denk ik??
    Wat een kracht!
    Haha!

Hier ook een waaghals...maar heb er zelf niet echt foto's van...wie weet doet ie vanmiddag nog wat leuks ;)

5. lieselot84

lieselot84 Fanatiek lid

11 okt 2008
    4.362
    0
    36
    Adm. mw.
    Overijssel
    Nou als ik de aangepaste leeftijd zie van je zoontje, zie ik dat die van mij eerlijk gezegd nog niet doen binnen 2 weken :)

Hier mag Tim ook alles verkennen en uitproberen tot op zekere hoogte. we hebben een traphekje boven en beneden. Af en toe laten we hem even trapklimmen onder begeleiding. (hij wil zich na enkele treden neerzetten, en valt dan achterover, oops ;))

Eind vorige week is hij 2 keer omgevallen toen hij van de bank naar de salontafel wou gaan (hij kan nog niet lopen). met als gevolg een blauwe wang en boven zijn wenkbrauw een bult en een blauwe plek. Gelukkig is hij hierdoor niet van zijn stuk gebracht of bang geworden.

Hier nog geen foto's van zijn kapriolen.

6. Samba25

Samba25 Fanatiek lid

22 okt 2008
    2.082
    0
    0
    Zuid Holland
    Hier helaas ook geen foto's, toch wel leuk :D om te zien..
    Zaterdag had fay ook weer een stunt uitgehaald, ze had haar loopauto naast de tafel gezet, was erop gaan staan, en ging dansen op de auto, die langzaam wegreed..........gevolg, op dr kont gevallen, niks aan het handje, zo worden ze groot hoor!!

7. ilonaa

ilonaa Bekend lid

9 jul 2008
    784
    1
    0
    hellevoetsluis
    ik sloeg toch even mijn hand voor mijn mond.
    zag het zo voor me dat hij met zijn koppie op de plavuizen knalt.

wat een stuntman:$

8. ikkelies10

ikkelies10 Fanatiek lid

31 jul 2007
    2.139
    0
    0
    thuiszorg
    noord-holland
    ja ik zag gelijk voor me dat hij met ze ruggetje op de grond zou landen:(

wat een stunten halen ze allemaal uit he..

9. Xociquetzal

Xociquetzal Actief lid

15 jul 2007
    438
    0
    0
    Huisvrouw
    uithoorn
    Hier ook geen foto's en t zal mij ook niet gebeuren dat ik zulke foto's zou kunnen maken want mijn zoon mag dat dus echt niet....(ben een bange poeperd wat dat betreft)

mijn dochter mocht dat ook nooit en die is er niet slechter op geworden...

als ik sommige foto's kijk krijg ik spontaan een hart verzakking...

moet trouwens wel eerlijk zeggen dat ik t wel knap vind dat jullie daar nog een foto van kunnen maken....zo voor t grootstedeel niet eens een foto toestel meer vast kunnen houden...;)

zitten wel super foto's tussen

10. Kimmeding

Kimmeding VIP lid

13 mrt 2008
    6.167
    1
    38
    begeleidster verstandelijk gehandicapten
    lelystad
    de meest verschrikkelijke ongelukken gebeuren met de meest simpele dingen.
    Uitglijden over een deksel van een speelbak en dan je arm breken bijvoorbeeld.

@angelbaby wat een kracht zeg jemig.
    Dat kan ik niet eens :D

11. Danabelle

Danabelle Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.495
    0
    0
    Hier geen foto's, maar wel regelmatig dingen waarvan ik denk ooooh help wat spookt ze nou weer uit? Gaat ze op haar loopfietsje staan en zich voorttrekken aan de tafel, klimt ze via de stoel op de eettafel en gaat daar even de lamp staan inspecteren.. En ik ben dan in de kamer, en ze mag niet op de tafel van mij, maar ze zit er echt binnen vijf seconden op als ik mij heel even omdraai!

12. mamavanuk

mamavanuk Lid

2 okt 2009
    97
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier geen foto's van mijn zeer ondernemende meisje.
    Ik laat haar lopen, vallen, klauteren en al wat niet meer.
    Uiteraard onder toezicht.

Alleen toen ik gisteren thuiskwam en ik naar boven ging, want ik hoorde mijn dochter boven spelen, schrok ik me heen hoedje.

Een rood/blauw oog. WTF !!
    Bleek dat manlief het traphekje was vergeten dicht te doen en dat dochterlief een uitdaging zag om de trap te beklimmen.

Ik heb nog nooit zo gehuild. Mijn meisje.
    Mijn lieve, kleine meisje.

Het rode is inmiddels weg maar haar oog is blauw en dik.
    Ik vind dit zo erg.

En toch, wil ik haar niet belemmeren in haar ontdekkingsreis.

Een trotse maar toch verdrietige mama

sorry, ik moest dit even kwijt.

13. MvS

MvS VIP lid

19 okt 2008
    5.563
    1
    36
    Ach, gossie! Das wel zielig!
    Heeft ze er last van?

14. mamavanuk

mamavanuk Lid

2 okt 2009
    97
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nee, gelukkig niet.
    Ze is lekker vrolijk en speelt lief en slaapt goed.
    Alsof er niets gebeurd is.

Maar ik merk dat dit mij heel veel doet.
    Kan er nu weer om janken.
    Of dit nu de hormonen zijn.....

15. MvS

MvS VIP lid

19 okt 2008
    5.563
    1
    36
    Ik had het ook, hoor, de eerste keer dat het KDV me belde dat mijn kleine jongen op z'n hoofdje gevallen was :$
    Inmiddels gebeurt het wekelijks dat hij flink valt, want hij is een onbehouwen, lompe mini-boer, hahahaha! Hij heeft er ook nooit last van naderhand, alleen maar de schrik als het gebeurt; daar ga ik dan altijd maar op af. Als hij echt iets heeft, dan laat hij dat echt wel merken, weten we inmiddels ;)

Niet te druk maken, hoor! Kinderen zijn echt zó veerkrachtig! Verbaas me steeds weer.

16. alice

alice Fanatiek lid

16 aug 2006
    4.014
    0
    36
    Overijssel
    Hier houd ik niet echt mn hart vast maar wel heel grappig en typerend...overal in en op klimmen:

17. Danabelle

Danabelle Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.495
    0
    0
    Haha, Alice, herkenbaar!

18. Gentle

Gentle VIP lid

10 okt 2007
    6.979
    1
    36
    Overijssel
    Mamavanuk, dat is inderdaad niet leuk. Ondernemend, oke, maar een beetje voorzichtig aub! Gelukkig heeft ze er zelf geen last van!

Julia klom vanmorgen bij de ons dreumesgroepje in een poppenbedje ;) Er in ging goed, en ik hielp haar er weer uit. Helaas deed ze het een half uur later weer, terwijl niemand het zag :( Toen lag ze dus opeens op de grond, heel verdrietig en met een grote rode vlek aan de zijkant van haar hoofd. Het is nog niet blauw, maar ik vrees een gehavend gezichtje straks! En ze wil er ook nog eens niks op, nooit trouwens. Geen koud lapje er tegenaan ;) Moet altijd wel heel even van mij, maar meestal wordt het dan toch wel een bult..

19. tanja1979

tanja1979 Actief lid

3 okt 2008
    217
    0
    0
    ow geweldig........dat koppie,zo van dit mag niet mama he?maar ik doe het toch.............smelt:p

20. xxcaatxx

xxcaatxx Actief lid

6 mei 2009
    176
    0
    0
    Ja, en van dingen afvallen waar kinderen geplaatst zijn. Bijvoorbeeld vallen van het klimrek of de glijbaan, omdat papa of mama ze er bovenop hebben gezet.
    In veel gevallen (niet alle dus!) gaat het wel goed als kinderen het zelf doen.

Deel Deze Pagina