Ik-hou-mijn-hart-vast foto's

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Miffy77, 29 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.244
    7.286
    113
    Vrouw
    Brabant
    Geweldige foto's! Al vind ik sommige foto's ook wel een beetje eng dat ik zou m'n kind eerst zou hebben weggehaald en niet eerst een foto zou hebben genomen ;)

Hier helemaal niet van dit soort foto's, Eva is erg braaf en een echte schijterd :). En dat is soms ook wel erg vervelend hoor ;), ik moet haar met alles helpen in de speeltuin. Ik ben soms ook wel wat voorzichtiger, ik weet namelijk dat als ze eenmaal een keertje zou vallen, ze voorlopig helemaal niet meer wil.
    In het zwembad is ze trouwens meestal geen schijterd, van de week op vakantie vond ze het geweldig in de wildwaterbaan, regelmatig koppie onder ook. Maar niet alleen uiteraard, in het water is dat echt gevaarlijk.

2. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.244
    7.286
    113
    Vrouw
    Brabant
    Oh ik heb er toch 1 :). Hier was Eva bijna 9 maanden en klom ze voor de tweede keer de zoldertrap op.

3. zogelukkig

zogelukkig Niet meer actief

Mijn zoontje had van de week een hocker (zwaar en best hoog) voor de kast geschoven en was erop geklommen en zat er vanalles uit te halen, hij kon ook bij de grote wijnglazen enzo, ik schrok me wild!:$

Ik ben continu kasten aan het leegruimen en spullen aan 't verplaatsen!

4. Sabrina25

Sabrina25 Fanatiek lid

1 sep 2010
    1.368
    0
    0
    geen
    Rotterdam
    hihihi dan heb ik er ook nog 1tje. Hij had een klein teiltje gepakt. En hoe hij zit dan weet je gewoon dat het al fout gaat. Al meerdere keren gewaarschuwd maar meneertje wilde niet luisteren. Nadat ik de foto had genomen pats zo naar voren. Niets ernstigs hoor, maar sinds dien laat hij wel het teiltje gewoon staan.

Verders ben ik er altijd wel op tijd bij. Ik verlies hem eigenlijk altijd geen moment uit het oog en ben er altijd wel optijd bij als hij gevaarlijk gaat doen.

Deel Deze Pagina