domme ikke (verbrand)

Discussie in 'De lounge' gestart door augurkjes, 3 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. augurkjes

augurkjes Niet meer actief

Gisteren toen ik naar bed ging was ik behoorlijk moe.
    Had het ook echt koud denk neem lekker me warm water zak mee naar bed. ZO hoes eromheen gedaan. En normaal voor ik in slaap val leg ik hem weg.

Nu dus niet, ik was op me zij gaan liggen met die warm water zak zo tegen me blote buik en borst aan.

Nu werd ik vanmorgen wakker, en jullie kunnen het wel raden verbrand natuurlijk:( Erg dom van me...

Nu is het bij me buik dus gewoon rood en warm. Maar bij me borst heb ik 2 grote blaren zitten ervan. En die doen me toch zeer.

Nu vraag ik me af wat kan ik het beste eraan doen? Wat erop smeren? of gewoon zo laten?

Bedankt in ieder geval alvast, en voor mij geen warm water zak meer

2. Lola86

Lola86 Fanatiek lid

12 jan 2010
    1.660
    0
    0
    Volgens mij als je blaren hebt kun je beter even de dokter bellen!

3. Tulp21

Tulp21 Niet meer actief

dit is mij ook gebeurd tijdens de bevalling!! had een kruik in de rug maar was zo heerlijk :D en de vk was het vergeten. Wist ik veel dat je je daaraan kon verbranden :S Na de bevalling was de hele rug rood :$ Was maar paar daagjes gelukkig snel weggetrokken maar je borsten hebben iets dunnere huid volgens mij? Hoop niet dat je blaren krijgt dan zou ik even naar de dokter gaan. Je zou eventueel wel wat verkoelingsgel erop doen.

4. Violetriot

Violetriot Fanatiek lid

25 apr 2010
    2.998
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    In ieder geval zorgen dat je blaren niet open gaan. Zolang ze dicht zijn kunnen ze niet gaan ontsteken. Mocht er een blaar open gaan zou ik toch even naar de huisarts gaan. Of als het echt grote blaren zijn ff de dokter laten kijken.
    Verder zou ik er niks opsmeren je doet er vaak meer kwaad dan goed mee.
    Eventueel afdekken met een steriel gaasje.

Deel Deze Pagina