Ik hou niet van de winter

Discussie in 'De lounge' gestart door Nathalie1973, 2 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

precies. regen vind ik ook nergens op slaan:x

2. Vagans

Vagans Niet meer actief

het zou alleen snachts moeten regenen voor de plantjes, en overdag altijd droog zijn ;)

3. YenD

YenD VIP lid

31 aug 2009
    6.343
    2
    0
    gelukkige huisvrouw
    ergens tussen hier en daar
    Ooooh ja vreselijk die winter!
    Ik roep elk jaar dat ik wil emigreren naar een warm land.
    Vind er geen bal aan, sneeuw, kou, ijs bah bah!
    Enige waar ik ijs in wil is in mijn drankje op een warm strand!

Kerst in de zon, dat is pas genieten!

Florida lijkt me ook niet super, daar heb je het regen sezoen en veel orkanen.
    Doe mij maar zuid Spanje, dichtbij nl, maar wel lekker warm!

4. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    ik ben een echt wintermens.. ik vind het heerlijk! met sneeuw komt kind in mij boven.. op kou kan ik me kleden, ik vind het bere gezellig om in mijn bank weg te ploffen met beker warm drinken terwijl het buiten zo koud is.. het vroege donker.. zalig..
    zie nu al op tegen de zomermaanden, dan voel ik me vrijwel altijd depressief.. hitte, je er naar kleden kan niet en elke morgen om 4 uur beginnen die vogels alweer te kwetteren.. drama

5. Giltje

Giltje Niet meer actief

Ik heb dat juist met zomer weer, hou absoluut niet van hitteXD

en handschoenen heb ik niet nodig in de winter als ik moet lopen of fietsen, mijn handen zijn heel snel warm en de rest van me lichaam ook dus voel ik de kouw niet hahaXD

6. Angela2009

Angela2009 Niet meer actief

Ik HAAT de winter echt!!
    Ben hier niet voor gemaakt hoor. Het liefst zit ik de hele dag binnen en ik kan er gewoon van balen dat zoonlief heel graag wil sleeen want eigenlijk wil ik niet naar buiten. Ja heel erg ik weet het maar ik word er echt chagrijnig van.
    Heb het de hele dag koud, ook al staat de verwarming aan en lig ik met een dekentje op de bank.
    Kan er gewoon niet aan wennen en kan niet wachten tot de zomer weer begint!

*klaagmodus uit*

7. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Ik hou ook niet van de winter. Het is koud en bezorgt alleen maar ongemak. Je kunt niet fatsoenlijk lopen, fietsen of autorijden als het glad is. Winterweer = gevaarlijk weer.
    Voor kinderen vind ik sneeuw e.d. wel leuk. Maar ik heb er he-le-maal niks mee.

Het enige voordeel van de winter is dat ik 's winters beter slaap dan in de hitte zomers. Lekker diep onder je dekbed wegkruipen. Verder vind ik het winterweer wel sfeervol.

Maar dat is dan ook alles. Hoop dat de lente gauw weer begint....:D

8. Aislin

Aislin Actief lid

2 dec 2010
    280
    0
    0
    NULL
    Westervoort
    ik vind het heerlijk haha...maar het kan inderdaad af en toe wel ongemakkelijk zijn...vooral nu ik zonder auto zit...en geen fiets heb...dus dat wordt lopen (heel lastig in een pak sneeuw) of de bus (die altijd te laat zijn..vooral met dit weer)
    maar ik vind het prachtig! zon wit laagje overal overeen! komt misschien omdat wij vroeger altijd met de hele familie rond deze tijd op wintersport ging...begint ook altijd weer te kriebelen met dit weer:)

9. Nathalie1973

Nathalie1973 VIP lid

28 feb 2007
    5.732
    0
    0
    Flevoland
    Oh lekker de deur open,heerlijk de was buiten ophangen.
    Bbq-en en lekker lang buiten zitten,kan niet wachten

Met name de maanden Januari en Februari duren zo lang altijd vind ik

10. Aislin

Aislin Actief lid

2 dec 2010
    280
    0
    0
    NULL
    Westervoort
    ja dat is waar....dan zijn de feestdagen ook alweer lang geleden... dan is het inderdaad wel leuk als de eerste lentedagen komen en alles weer gaat bloeien en de wereld wat vrolijker maken

Deel Deze Pagina