oh ja joh??? nou wat ik toch laatst had. zat ik op mn gemak mijn nagels te scherpen aan een nieuwe hartmann-set, denk ik, ik leg even gezellig een drolletje tussen de gladiolen, krijg ik me toch 220 volt in mn ass!!!!! werkelijk waar mijn haren, die ik overigens al los had gelaten op de kussens in de stoelen, stond meteen in een permanent!! en toen ik over de schutting wou klimmen, lag er opeens een buis op, spartelde ik ZO weer terug die tuin in; midden in een vergiftigde appeltaart! moet niet gekker worden! (of moeten wij niet gekker worden misschien? sorry, blame the HCG ;->)
Het is niet doodnormaal, maar wat kan ik eraan doen!?? een standje geven als ze thuis komt, stoute poes, je mag niet in andermans tuin kakken? Denk je dat ze luistert?? Nogmaals als diegene er last van heeft is het diegene die er zelf wat aan moet doen. Ga me poes niet opsluiten, zodat ze dus geen frisse lucht meer krijgt, geen vogeltjes meer kan vangen, geen muizen meer opjaagd en bovenal, niet meer kan kakken in andermans tuin!
nou als katten je tuin terroriseren snap ik de ergerrnis wel hoor. maar het is denk ik een van de vele dingen in het leven, net als bv het weer of die irritante buurvrouw, die je maar beter kan accepteren als je er niets aan kan veranderen. ik vond de tip van zara eigenlijk wel heel goed. maar ja, als je katten haat is dat onmogelijk denk ik.. @eliesja: heel goed, je moet je poesje altijd genoeg frisse lucht geven. anders gaat ze rieken!
uhhhhh eigenlijk is het wel doodnormaal.... niet dat het geen overlast zal veroorzaken...... maar katten laten zich niet africhten.... Heb geprobeerd deze binnen te houden, maar aangezien het beestje uit het asiel komt en al gewend was om buiten te komen, kon dat dus echt niet meer...... Ook geprobeerd aan een touw, maar beestje hing zich bijna op... Eigenlijk hetzelfde als vogels.... of bijvoorbeeld duiven.. die worden ook door mensen gehouden en schijten ook in andermans tuin... (en op auto's en dergerlijke)..... het is het aard van het beestje.... en niet te veranderen.... (anders had ik het al lang gedaan) Gelukkig is mijn ene buurvrouw gek op alle dieren..... en de andere heeft zelf een kat.... Heb hier ook gemeld dat als ze last hebben, ze gewoon weg mogen jagen.....
misschien een optie om aan de buten aan te geven van joh als mijn kat in jou tuin gekakt heeft laat het weten want dan kom ik het zelf opruimen want het is mijn kat en daar hoef jij geen last van te hbben
mijn buren vinden het Echt niet erg... echt een grote dierliefhebber... Ze heeft zelfs een apart stukje in de tuin gemaakt, juist voor katten.... en vertelde laatst al tegen me, dat ze geregeld met mn kat op de bank ligt te kroelen...... tis echt een kroelkat.... (dus toen ik zei over wegjagen...) Ze hebben ook konijnen los in de tuin lopen.... etc...
Vergiftigen oke, dat is absurt, maar wat is er mis met een beetje water? Ik spuit hier de katten weg met een waterpistool en dat werkt perfect, en een beetje water kunnen ze wel tegen hoor.