Vogelpoep is inderdaad super slecht voor je lak, als je het te lang laat zitten komen er allemaal plekken op je auto (en ik had het dus te lang laten zitten laatst)
Ik snap gewoon niet waarom het wel'(en dan vooral door de katteneigenaren) geaccepteerd moet worden dat katten in andermans tuinen schijten maar als een hond op hun stoep kakt dat is holland in last en zijn het rot honden en aso bla bla, kom op, het is toch hetzelfde. En als je het hebt over katten horen buiten? dan horen vogels niet in een kooitje, hamsters niet in een hok,honden niet in een huis dus ja. Even ter verduideliking, ik heb dus zelf 2 katten. Waarvan eentje uit een asiel en hij was gewend naar buiten te gaan, maar hij mag dat dus niet. Nu is hij eraan gewend en is het geen probleem. De andere kat als kitten gekregen en heeft er dus geen behoeft aan. Ik wil niet dat andere mensen last hebben van mijn katten. Daarbij wil ik ze graag levend houden. Redenen als 'hij schreeuwt het huis bij elkaar' of 'hij blijft zo miauwen en zeuren is je eigen probleem. Maak dat niet andermans probleem door de katten maar naar buiten te laten gaan en overal te laten poepen. Of ALs je de mogelijkheid hebt raster je eigen tuin af zodat ze wel naar buiten kunnen maar niet andermans tuin kunnen bekakken
kattenbelasting is niet mogelijk, aangezien niet alle katten van nederland naar buiten gaan, mijn 9 katten komen neit buiten, waarom zou ik er dan belasting voor gaan betalen dan? en in mijn ogen horen katten niet buiten, en al helemaal niet in andermans tuin.
Ik zou ook geen kattenbelasting betalen, de enige plek waar onze kat poept is in de kattenbak En op de foto de boosdoener van het kattenbak poepen
Dit vind ik erger dan een kattendrolletje die je ( zoals plurkie zegt ) met een schepje op kan pakken en weg gooien ..
Ik niet. Ik vind het ook goor om het met een schepje op te pakken, dan zit de plak aan m'n schepje. En dan moet ik het los in mijn container gooien? Gatver, dat zal flink gaan stinken.
Maar Chantal, waarom is die de buurman die zijn hond op zjou oprit laat kakken (wat ik zelf ook debiel vind laten we duidelijk zijn) een of andere aso op deze aardkloot. Maar jij voelt je wel aangevallen over kattenpoep bij anderen in de tuin? Ik snap dat niet? Dan ben jij toch ook net zo een aso eigenlijk want die katten kakken toch ook maar waar ze willen.?
Ik heb trouwens geen hekel aan katten op zich zelf hoor. Vind ze bij anderen leuk. (Zou er zelf geen één willen hebben, heb er wel ooit één gehad, kwam overigens niet buiten). Maar ik heb dus wel een hekel aan de vieze drolletjes.
Doe een zakje om het schepje, schep de drol op, keer het zakje om (gaat makkelijk als je het zakje omgekeerd om het schepje doet en een wat groter zakje pakt). Op deze manier kan ik zelfs de grote drollen van een golden retriever opruimen, die van een kat moeten dus ook best lukken.
Jamaar ik irriteer me al aan het feit dat ik dat uberhaubt zou moeten opruimen. Ga ook half over mijn nek trouwens als ik zo'n drol op een schepje op pak. En 't is niet eens van mijn kat. Dus dan denk ik: baasjes, doe er wat aan.!
Omdat ik het aso vind dat als jij een hond hebt en die overal waar het niet mag laat schijten en het dan maar laat liggen ... dat vind ik aso .. mensen die gewoon hun honden laten poepen war het mag of het netjes opruimen daar heb ik totaal geen problemen mee .. Ik vind alleen dat er op katten eigenaren altijd zo extreem gezeikt word .. Mijn katten ( 2 ) poepen alletwee netjes op katten bak maar gaan ook naar buiten en zullen ook best buiten poepen ... Tuurlijk is dat ook smerig maar is dat smeriger dan de honden stront ? Vind ik niet dus waarom wel moeten accepteren dat honden overal poepen en alleen commentaar leveren op kattenpoep ? Denk dat er meer overlast is van honden poep dan van kattenpoep Niet persoonlijk bedoeld ...
hahaha vroeg me al hetzelfde af, die van mij zijn niet zo eng gelukkig. Maar goed, het is vervelend dat andere katten in je tuin poepen inderdaad maar zoals anderen al zeggen kan je er verrekte weinig aan doen. Wij hadden onze tuin goed afgezet om de katten in onze tuin te houden maar de kater van de 3 is gewoon niet te houden en gaat toch verder. Ik zou ook idd wel erg graag van die hondenstrot op mn stoep af willen.
dat is ook niet altijd zo hoor. Bij veel katten werkt dat, maar onze kater wilde toch koste wat kost naar buiten om te kijken wat daar allemaal achter die ruit zat. Die hield net zo lang vol tot het m lukte om te ontsnappen en daarna was er geen houden meer aan. Bij sommigen zit gewoon een echte zwerversmentaliteit in het bloed.
whahaha, zou wat zijn als je 's ochtends je gordijnen open deed en je ziet je buurman in je tuin zitten schijten