Waarom hou jij van holland? ( geen antwoorden van ik hou niet van nederland omdat bla bla t moet leuk blijven oké?)
*pist in broek* hmmm effe denken. wij hebben zon hippe koningin vind ik. iedere maand een ander kapsel wij hebben zoute haring lekker happuh aan die viskar. tis altijd lekker weer in nederland ( ow nee dat was toch iets anders) wij hebben koejen met klompen aan en tulpen in hun staart, en ze maken kaas. nederlandse films zijn altijd zooooo cooool pffff kan eigenlijk niks serieus bedenken. vind het hier wel best hoor maar niks bijzonders
Ik hou van Holland omdat ze de plaszak hebben... Nee, nu serieus, ik hou van Holland om de drop, haring en kroketten, snacks die je pas mist als je ze niet meer zo kan kopen. En inderdaad ook mooie stukjes natuur en mooie dorpjes en steden. En kinderboerderijen en pretparken... nu stop ik ff.
Ik hou van Holland vanwege De Albert Heijn De hema haring patatje oorlog de directheid van veel Nederlanders alle mooie wegen en fietspaden hagelslag
Ik hou van holland omdat Ze hier haring hebben Ze hier Scheveningen en Kijkduin hebben Ze drop hebben.
De vele soorten brood die ze hier hebben met een heel groot assortiment broodbeleg. Vind het maar eens in het buitenland! Oh ja en de vele soorten koeken in de schappen hmmm
* daar ging weer een onderbroek* kroketten uit de muur patatje oorlog lunch is een klef broodje van de benzinepomp met een mepalbeker lauwe melk nasiballen! altijd gezelligheid met de buurman en uiteraard BIER EN TIETEN!
ow en wat ik ook fijn vind aan nederland de afhaal chinees de shoarmaboer fred kroket friet van piet amstel bier! pepernoten taai taai erwtensoep dries roelvink fransje bauer andre hazes
Land van 1000 meningen Het land van nuchterheid Met z`n allen op het strand Beschuit bij het ontbijt Het land waar niemand zich laat gaan Behalve als we winnen Dan breekt acuut de passie los Dan blijft geen mens meer binnen Het land wars van betutteling Geen uniform is heilig Een zoon die noemt z`n vader Piet Een fiets staat nergens veilig Het land vol groepen van protest Geen chef die echt de baas is Gordijnen altijd open zijn Lunch een broodje kaas is Het land vol van verdraagzaamheid Alleen niet voor de buurman De grote vraag die blijft altijd Waar betaalt `ie nou z`n huur van `t Land dat zorgt voor iedereen Geen hond die van een goot weet Met nassiballen in de muur En niemand die droog brood eet Dussss!
Ik hou van holland omdat wij mark rutte geert wilders en job cohen hebben en omdat zij ons land echt heel volwassen besturen hihi