Hoi Wie kijkt er ook naar 'ik hou van Holland'? Ik vind het een lekker kijk-programma, met humor erin. Vanavond met Peter Heerschop, ben benieuwd. Misschien wel leuker dan Beau van Ervendoorns(als ik dit goed schrijf)
jaaaaaaaaaaaaa kijk er al de hele week naar uit! heb er zin in met een colaatje en een bak chips hihihih kus
JAAAAAA, ik vind het zoooo leuk. ben enorm blij dat Beau eruit is! Weet alleen nog niet wat ik van die ander vindt...
jaaaaaaaaaaaa tuuurlijk kijk ik........ ben nog steeds benieuwd naar die buik van linda whahahahhahahahha
Hier staat tie ook op hoor Peter ( die in de plaats is voor Beau ) is zoooo grappig, niet alleen in dit progje maar in heel veel .. geweldige vent !
Ik ben ook aan het kijken. Ben wel positief over Peter, vind dat hij het goed doet. Zeker voor de eerste keer.
IKVH: Is leuk!!!! Wij kijken altijd... blijven er net nog niet voor thuis (zó belangijk vind ik de tv nou niet zeg maar) Peter vind ik trouwens leuker dan beau.. Oh en Linda had vergeten haar hh-handschoenen uit te doen zei hubbie... had er alleen de handen vanaf geknipt.... wat vinden julie???
Ik ben naar een vriendin toegegaan, wij zaten daar met haar, haar zusje, moeder en overbuurvrouw en wij hadden allemaal zoiets van, wat heeft zij nou weer aan haha.
Ik zei ook al tegen mijn vriend dat ik haar kledingkeuze niet zo leuk vond. Dat roze met geel en zwart is niet echt mijn ding. Peter is leuk trouwens, stukken leuker dan Beau!
hahahah van die huishoudhandschoenen zei ik ook! en vriendlief vond de kleding ook niet geweldig. nou en als hij dat al zegt. die geeft echt niks om kleding kun je nagaan. maar die peter vond ik ook leuk. kende heel die vent niet maar wel een goeie verbetering.
Ik kijk dit ook erg graag! vind het een heel leuk programma Ben zooo blij dat Beau weg is en vind Peter een hele goede vervanger Die kledingkeuze van Linda is erg 'fout' het zag er niet uit!
Ja ik snapte de kleding van Linda ook niet, gele mouwen die onder een zwart blousje/hemdje kwamen en dan een rose boortje met rose stropdas....viel mij ook meteen op. Hebben het hier ook gekeken en idd. Peter is erg leuk en zo samen met Jeroen een leuk stel, maar baalden van de vele reclame's die er tussendoor komen zeg.
vind de kledingkeuze van Linda over het algemeen eigenlijk niet echt mijn ding zeg maar.... vind dat ze er vaak zwanger uit ziet (heeft Irene Moors ook trouwens wel vaak). Er zit maar heel af en toe iets bij wat echt leuk is. Ze heeft trouwens 1 keer iets aangehad met glitters ofzo maar daar kon je amper naar kijken deed zeer aan je ogen.... niet echt iets om op tv aan te hebben zeg maar...
Volgens mij ben ik dan één van de weinigen die Peter niet zoveel aan vond gisteren. Ik miste de humor en het samenspel van Jeroen en Peter, wat Jeroen en Beau samen wel hadden... Maar goed, het was voor hem dan ook pas de eerste keer, dus zal voor iedereen wel even wennen zijn.
Ik vond Jeroen en Beau erg leuk samen en vind het dus juist jammer dat Beau weg is. Ik moest echt even wennen aan Peter maar uiteindelijk vind ik hem toch wel leuk. Je moet hem even door hebben denk ik, hij is wat droger.