ik zeg het inderdaad regelmatig. en tegenwoordig krijg ik 'ik hou jou ook mama' terug en dan geeft ze me even een knuffel als ze het zegt. heerlijk!
Ik zeg het ook meerdere keren per dag, als ik niet uitkijk de hele dag door, haha. Vind dat je je kinderen mag laten blijken door woorden en contact dat je zielsveel van ze houdt! De opvoeding van vroeger was vaak afstandelijk tevergeleken met nu..je kan het niet vaak genoeg zeggen, kinderen hebben het echt nodig!
Ja ik zeg het ook regelmatig, ben ook niet anders gewend vanaf thuis uit. Mijn ouders zeiden het ook regelmatig en ALTIJD als we gingen slapen! Ik zeg ook vaak; Love you. Nu zegt Naomi; loof jou Zo lief! Ik vind het ook wel belangrijk hoor om het te zeggen..
elke middag en avond voor het slapen gaan weltrusten hou van jou tot straks/morgen standaar ritueel, net als bij mijn ouders thuis, ik merk dat mijn man zo niet is opgevoed, maar die neemt het van mij over Bij mij thuis zoenen we ook altijd, als we op koffie zijn bij mijn ouders of daar gegeten hebben bij het weggaan altijd een kus, was vroeger in huis ook altijd zo, als iemand van ons drieeen (ben enig kind) van huis ging, eerst een zoen you never know what can happen... dit doet mijn man nu ook
Hier ook meerdere malen per dag! Ik zeg altijd: "ik vind jou heeel erg lief! Mama houdt zóveel van jou!!" In die trant meestal
wij zeggen het ook meerdere keren per dag en standaard bij het opstaan en naar bed gaan. ons zoontje zegt het ook uit zichzelf. In het begin van mijn zwangerschap moest ik huilen en kwam hij naar me toe en zei: Mama, niet huilen, ik hou toch van je! Zo lief
Hier wordt het ook wel iedere dag gezegd. Ook door mijn man. Zo'n 1.5 jaar geleden had mijn dochter er steevast ook zo'n heerlijk antwoord op: IK: Mama houdt heel veel van jou! D: Ik hou ook heel veel van mij! Nu zegt ze vaak uit zichzelf: Ik hou zooooooooooooo veel van jou, mama! *smelt* Ook tegen mijn zoontjes zeg ik het vaak hoor, maar die geven nog niet zoveel reactie, haha!
Ja hoor. Zeg het dagelijks tegen mijn zoontje en zegt dan ook: "love you 2 mama" terug met een dikke kus erbij
Ik zeg dat heel veel en heel vaak. Mijn dochter zegt dan ik hou ook van jou en zoontje zegt love you . Het is hier een gewoonte om te laten weten hoeveel we van elkaar houden. Mijn dochter maakt met der vingers ook altijd een hartje ipv alleen uitzwaaien op school. Vind dat zo leuk.
Ik zeg ook elke dag meerdere keren dat ik super veel van haar hou en dat mama zo trots op haar is!!! Ze kan alleen nog geen antwoord terug geven...
ik zeg vaak Niels is een schatje. Hij zegt het dan terug. maar ook wel voor de grap zegt hij dan NIels nie schatje haha. en ik maar volhouden dat hij schatje is. hihi