ik hou van je... tegen je kinderen???

Discussie in 'De lounge' gestart door debby82, 18 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. giraf

giraf Niet meer actief

nooit :)

Tegen mijn man elke dag, maar tegen mijn kinderen nooit de woorden 'ik hou van je' ,wel meerdere keren per dag hoe lief ik ze vind en dat ik zo trots op ze ben, maar nooit echt die specifieke ik hou van je.

2. loesje1982

loesje1982 Fanatiek lid

4 apr 2011
    2.070
    0
    0
    Hier
    hier wordt de heeeeele dag gekust en geknuffeld!!!!
    en ik zeg regelmatig 'kouvanjou...' ook in meerdere talen. als ik t zeg, voel ik t ook, als ik naar dat lekkere ondeugende bekkie kijk, kan ik niet anders!

nu ik er over nadenk, mn man hoor ik t niet zo vaak zeggen, of t valt me niet op, zal m eens vragen, hij komt uit een heel ander gezin, maar is zo stapelstapelstapelstapel verliefd op zn meisje, dat dat wel goed zit!

3. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

De echte worden ik hou van je zeg ik niet de hele dag. Wel i love you. Vind dat leuker klinker dan ik hou van jou op de een of andere manier haha.

Wel pak ik me kinderen regelmatig vast om te knuffelen en overlaat ik ze met kusjes waar dan ook voeten billen benen buik handjes knieen zo leuk.

Me zoon roep ik vaak en dan weet hij het al van mama gaat me een lucht kus geven van Arun. Dan kijkt hij en kust hij me te gelijk terug.

Het leukste vind ik nu dat ik dat met de jongste ook doet nu. Roep ik de broer en dan kijkt ze te gelijk mee dan is het Arun en Karishma kus kus haha.

Denk dat een knuffel meer zegt dan de duizend worden ik hou van jou.

Knuffelen staat hoger in mijn ogen dan worden.

Het zijn niet de woorden die het doen maar de gevoelens die je uitstraalt.

4. joyce1838

joyce1838 Fanatiek lid

6 nov 2008
    1.922
    1
    36
    mkd groepsleidster
    bij ons werd er vroeger weinig liefde geuit en dat heb ik zo gemist. Het voelde ook altijd zo koud en altijd die twijfel of ze wel echt van hielden. Kan me nog goed herinneren dat ik een keer hard met de fiets was gevallen en ipv dat ze vroeg hoe het met mij ging, vroeg ze of de fiets nog heel was. Ik was er helemaal van ontdaan.
    Ik ben hier nu dan ook heel anders in. Regelmatig kusjes geven, samen knuffelen en lekker samen onder een dekentje tv kijken. Maar inderdaad voordat ze gaan slapen zeg ik dat papa en mama heel veel van ze houden.

5. Akoya

Akoya Fanatiek lid

30 nov 2011
    2.744
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh hier ook 'J. ik hou van jou!' of 'J I love you!'

En J. roept 'hou jou mama!' of 'I lo you!'

en dat samen met die heerlijke kwijlkusjes van hem.

*SMELT*

6. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
    ik kan het niet vaak genoeg zeggen .
    Dus zeg het wel heeeeel vaak op een dag vooral tijdens de knuffel momenten.
    En met wakker worden en naar bed gaan.
    Ze zegt het soms nu terug en dan word ik helemaal warm vanbinnen. Dus de rest van dr leven zal ze het nog ontelbaar vaak horen.

7. Chai

Chai Niet meer actief

Denk dat ik het zoeen 20 keer per dag zeg en papa ook. :)

8. Jvtje

Jvtje Fanatiek lid

Zelden eigenlijk :) Af en toe bij het naar bed brengen, maar daar blijft het wel bij. Zeg wel 20x op een dag hoe lief ik ze vind en er wordt de hele dag door geknuffeld, gekust en gekroeld. Ze merken het dus heus wel, ook al zeg ik die specifieke woorden dan niet zo vaak ;)

Deel Deze Pagina