Even uit nieuwsgierigheid: Hoe snel zei je 'ik hou van je' tegen je man/vriend/partner? En andersom? Edit: vind het wel leuk om te zien hoe vaak iedereen het zegt maar ik bedoelde mijn vraag heel anders eigenlijk hahaha Heb m niet helemaal duidelijk geformuleerd zie ik. Wat ik eigenlijk bedoelde was: Hoe lang duurde het voordat je voor het eerst 'ik hou van je' zei tegen man/vriend/partner en andersom?
ik elke avond voor we gaan slapen, mijn man zegt het 1x in de week ongeveer, als we in bed liggen en ik zeg ik hou van je dan antwoord hij meestal met: weet ik schat
Oef, veel te weinig. Het zit gewoon niet in me om het zomaar spontaan te zeggen. Maar als mijn man het me zegt (wat elke dag wel een aantal keer is) zeg ik altijd dat ik ook van hem hou .
Wij zeggen het elke dag tegen elkaar omdat we ook echt van elkaar houden we zeggen het niet uit gewoonte of routine maar omdat we het menen Ook tegen de kinderen als we knuffelen of een kus geven wat ook dagelijks een paar keer gebeurt zeggen ik hou zo veel van jou ! En ook voor et slapn gaan ik hou van je slaap lekker meid/vent Wij zeggen het dus regelmatig
oh volgens mij lees ik de vraag verkeerd hoe snel? ongeveer na 4 maanden als ik het me nog goed kan herinneren, is alweer ruim 8 jaar terug
Ojee dat is alweer een tijd geleden. Mijn man zei het al heel snel, volgens mij na de 5e date ofzo, binnen 3 weken nadat we elkaar kenden in ieder geval. Ik weet nog wel dat ik zei: ik ook van jou, denk ik. Haha.
Oh ik heb het ook verkeerd gelezen zie ik haha Hier na een maand of 2 Maar dat komt omdat zijn moeder hem uit huis had gezet en hij van mijn ouders bij mij mocht blijven slapen Mijn ouders kenden hem al omdat hij een vrend van mijn broer was dus ze vertrouwden hem Omdat we eigenlijk meteen al samen woonden leerden we mekaar ook snel goed kennen
Poeh geen idee, is alweer zo lang geleden. Ik weet wel dat het een paar maandjes geduurt heeft. Een vriendin van me zij het tegen haar vriend aan de telefoon toen ze elkaar pas 3 weken van te voren hadden leren kennen en nog geen week samen een relatie hadden, toen stond ik wel even vreemd te kijken....
leuke vraag! hier in een dronken bui nog voordat we officieel samen waren zijn voicemail ingesproken met 'ik hou van je'. daar heb ik me goed onderuit moeten lullen (was wel erg snel hihi). maar nu, 8 jaar later, getrouwd en zwanger. en ik merk dat hij het veel vaker zegt sinds alle mmm problemen en in deze fase.
Mijn nu man zei het tegen mij na een maand of 4 denk.. En ik zei het pas terug na 6/7 maanden.. Ik hecht me niet meteen 123 aan iemand en zeg al helemaal geen hvj als ik het niet meen.. Mijn man vond dat wel eerlijk van me en vond het super toen ik het terug kon zeggen..
Jeetje, daar vraag je wat... Ik weet dat echt niet meer. We zeggen het hier eigenlijk regelmatig tegen elkaar. Eigenlijk iedere dag wel, ook tegen de kids en andersom.
Na een paar maanden zei hij voor de eerste keer ik hou van je, toen zei ik het ook voor het eerst terug. Nu zeg ik het elke dag soms wel vaker op een dag, en hij zegt het heel weinig uit zichzelf. Maar zegt het wel terug meestal.
Euh dat heeft wel een hele poos geduurd. Maar nu zeker dagelijks en meestal meerdere keren per dag. Tegen zoonlief, zeg ik het wel 100x per dag hahahahaha nee gekkigheid...maar wel vaak (A)
toen we ongeveer een maand een relatie hadden, ik moest geopereerd worden en toen mijn vriend me in het ziekenhuis moest "achterlaten" gaf hij me een knuffel en zei hij heel zachtjes ik hou van je en alles komt goed!! het eerste wat ik zei toen hij me kwam ophalen was: ik hou ook van jou en alles is inderdaad goed
Na een maandje of twee gooide ik het er maar eens uit en dat vond ik best eng, bang om afgewezen te worden en mijn onzekerheid. Ik heb nog nooit zo'n intens gelukkig gezicht als antwoord gezien. Hij vond het ook eng om er als eerste mee te komen.
We sloten onze smsjes al vrij snel af met "hvj" maar het echt tegen elkaar zeggen heeft even geduurd.
Na zes maanden kwam het er bij mij heel spontaan uit. Mijn man had het daarvoor al gezegd. Ook nu zeggen we het regelmatig, ik weet niet wie vaker, maar het is nooit uit routine,altijd spontaan.