Van mijn vader heb ik t 1 keer gehoord. Van mijn moeder elke dag. We hadden ons eigen ritueel voor het slapen gaan en daar hoorde dat en een stevige knuffel ook bij. Oh ik zeg het ook elke dag tegen m'n dochter. Vraag ik :hou je ook van mama? Neeej mama nie lief met een dikke grijns... En bedankt he
Nee vroeger nooit gehoord. Ik zeg het wel vaak tegen mijn kinderen/man. Mijn jongste 3.5 stond laatst met een verlept bloemetje voor de deur... (was even met de oudste aan het wandelen geweest).. Kijk mama ik heb bloemen voor jou omdat ik zoveel van je hou!! (lief).
Ik zeg elke dag weer hoeveel ik van ze houdt en hoor dit ook terug. Net als dat ik de liefste mama ben en we dol zijn op kusjes en knuffels. Ik hoorde het vroeger niet vaak maar herinner het me wel .
Ik hoor het veel per dag. Vriend en ik zijn heel klef wat dat soort dingen haha Stiefdochter zegt ook altijd en ik zeg het veel tegen me stiefmoeder en zij tegen mij (L)
Elke dag paar keer tegen mijn vriend. Ook vaak tegen mijn ouders. Gelukkig zijn ze bij ons thuis van het knuffelen en ik hou van jou zeggen
Ik zeg het tegen mijn kinderen echt heel veel. Mijn zoon zegt het ook zo 5x op een dag. Zo lieverd is het ook. Heb helaas nooit van mijn ouders gehoord. En vind het toch belangrijk dat mijn kinderen weten dat ik echt super veel om ze geef!
Ik hoor het meerdere malen op een dag van mijn dochter en partner en zelf zeg ik het ook veel. Kan me niet herinneren dat mijn ouders dat heel vaak zeiden maar wat ik nog wel heel goed weet is dat ze me dat altijd heel erg hebben laten merken en voelen. Nu nog steeds.
Mijn man zegt het ook bijna nooit uit zichzelf ik wel tegen hem. De kinderen zeggen het wel. De middelste is bezig en zegt dan uit het niks "mama zeg jij nou dat ik de liefste ben" met een grijns op haar gezicht vind ik ook een fijn gevoel.
Ik hoorde dat nooit van m'n ouders . Ik zeg het een paar keer per dag tegen m'n kinderen en man. Vind het zelf belangrijk dat ze dat weten.
Mijn man, kinderen en sinds het overlijden van mijn moeder mijn stiefvader. Oh en van mijn beste vriendin Thuis zeiden we het niet zo vaak of misschien zelfs wel nooit.... Maar ze lieten wel op andere manieren blijken dat ze van mij houden..
Nooit gehoord van mijn ouders en ik zeg het eigenlijk ook quasi nooit tegen mijn partner. Dan geef ik hem liever regelmatig een gemeende kus die hetzelfde betekent . Partnerlief zegt het overigens ook nooit zo rechtstreeks.
M`n man en ik zeggen het bijna dagelijks tegen elkaar en tegen ons dochtertje. M`n ouders hebben het niet of bijna nooit in die woorden tegen me gezegd, maar me wel altijd laten voelen dat ze van me houden. Ik heb er in elk geval nooit aan getwijfeld
Ik zeg het heel vaak. meerdere keren per dag. juist omdat ik het vroeg nooit hoorde hecht ik hier heel veel waarde aan. Ik heb dit zelf namelijk gruwelijk gemist. Mijn man, mijn vrienden mijn familie. . mensen waar ik van jou, vertel ik het. In het begin vond ik het heel onwennig en vreemd om te zeggen, maar het voelt steeds gewoner. Het is ook fijn om te horen als iemand het tegen mij zegt (en het meent). doet mijn hartje heel goed!
Wij zeggen het altijd als er een weggaat en voor het slapen gaan ook. Tegen mijn zoon zeg ik het bij elk slaapje wat hij doet zoiezo en overdag ook nog wel een paar keer! Ik vind als je echt van iemand houd je het ook mag zeggen zovaak je wilt als je het meent. Wat ik erg vind is via social media ( vooral Fb) daar moeten mensen blijkbaar andere mensen overtuigen van hun liefde voor elkaar.. 1 x schattig 2 x nog steeds schattig maar zestien keer per dag vind ik ietwat overdreven.
Ik kan me ook niet herinneren dat mijn ouders die woorden letterlijk tegen mij (of elkaar...) zeiden. Mijn man en ik zeggen het wel geregeld. Ook tegen mijn kleine zeg ik het heel vaak, maar die zegt niks terug met een maand oud