R-R-R en wandelen

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Mmm, 23 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mmm

Mmm Actief lid

21 okt 2006
    374
    0
    0
    Even een vraagje. We proberen hier zoveel mogelijk regelmaat in de dag te bouwen. Slapen-eten-spelen, zeg maar. Maar wat ik me nu afvraag: wat vinden jullie dan handig om te doen qua wandelen? De ene keer valt m'n mannetje wel in slaap en de andere keer niet, en dat legt dan gelijk het hele slaapschema voor de rest van de dag weer in de war.....

2. Anakin

Anakin VIP lid

17 mrt 2006
    6.694
    301
    83
    Ik ga altijd wandelen na een voeding.
    Als hij in slaap valt dan laat ik hem lekker liggen in de wagen.
    Als hij wakker blijft..... ook goed.
    Ik heb niet echt een slaapschema.
    Bram slaapt als hij moe is :D
    Toevallig gebeurt dat vaak rond dezelfde tijden, maar als dat eens een dag anders is dan is dat niet erg.
    Het 'schema' herstelt zich dan de volgende dag wel weer.

3. joyce1980

joyce1980 Fanatiek lid

21 okt 2006
    2.308
    0
    0
    hier gaan we ook wandelen na een voeding.
    soms valt hij in slaap en soms niet.

ook overdag als hij moe is dan slaapt hij , maar niet volgens een vast ritme.

joyce

4. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.068
    3.862
    113
    Hier ook hetzelfde, wandelen na de voeding. Soms valt ze in slaap, maar meestal wordt ze weer wakker als we thuis zijn, dan leg ik haar in haar bedje en anders laat ik haar lekker doorslapen in de wagen.

5. dirksmama

dirksmama VIP lid

29 aug 2007
    22.170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    Lekker gaan wandelen hoor! RRR betekent niet dat je aan je huis gekluisterd bet!

6. Mmm

Mmm Actief lid

21 okt 2006
    374
    0
    0
    Ik wandel ook iedere dag hoor, lekker 1 tot 1,5 uur uitwaaien buiten. Maar vroeg me zomaar ineens af hoe anderen dit zouden doen!

Zo te zien doet iedereen het een beetje hetzelfde als hier: gewoon gaan en wel zien of er wel of niet geslapen wordt (en wanneer er daarna thuis weer slaap aangekondigd wordt).

Deel Deze Pagina