ja,...je zou zogezegd een "kogel opvangen"voor je kind...ik zou sterven voor hem....hijs mijn pareltje...me allessie!
Ik hou ook heeeeel veel van mijn ventje! En zoooooo trots! Op alles wat ie doet; heerlijk lang slapen, recht op zitten, zelf zijn fles vasthouden, omrollen, tenen in zijn mond stoppen, schaterlachen, kletsen, bellen blazen, goed eten/drinken, veel lachen, staan, weinig huilen, zelfs als ie pijn heeft of ziek is, en nog zooooo veel meer . Mijn ventje is ! =D> voor hem!
Ik heb wel eens tranen in mijn ogen als ik naar hem kijk.. niet van verdriet: van ontroering en liefde! Wat zo'n klein wezentje in je los kan maken.. dat snappen alleen moeders.
nee ik hou niet van mijn zoontje! echt niet ..... pffff zeg ..... :^o :^o :^o :^o :^o :^o :^o :^o :^o :^o :^o :^o :^o
Inderdaad niet te beschrijven Ik zeg het elke keer weer tegen iedereen : Ik wist niet dat ik zo veel van me kindje kon houden en dat je zo blij kunt zijn Ik ben dolgelukkig met onze mooie dochter "Gwen" en ik hou ontzettend veel van haar