Hallo allemaal, Mijn vriend en ik wachten nu ruim tweeënhalf jaar op een kindje. Inmiddels zitten we nu bijna een jaar in de mmm. En hebben we net onze eerste ivf poging achter de rug die helaas uitgelopen is op een miskraam. Nu merk ik dat het voor veel mensen een beetje abracadabra is wat er allemaal gebeurt. Ik snap natuurlijk dat dat heel begrijpelijk is als je zelf niet in die situatie zit. Ik heb dus het plan opgevat om een soort van blog te schijven met ons verhaal. Nu ben ik op zoek naar een domeinnaam die refereert aan ons traject maar niet perse het woord ivf bevat. Ik had zelf bijv. al ''op weg naar jou'' maar deze domeinnaam is al geclaimd. Hebben jullie suggesties? dan hoor ik het graag!
Die laatste vind ik heel mooi! helaas ook al bezet. Ik wil namelijk wel graag direct een .nl domein. Thanks voor je input.
Niet een beetje teveel sinterklaas? Ik ben nu fan van hallo ooievaar. Lekker luchtig en heb er al helemaal een leuk inleidingsverhaaltje bij.
Hoopvol verwachting Ooievaarwel Let it baby (beetje te cryptisch allemaal vrees ik) Ehm... Of dan misschien "al jaren in verwachting" (jareninverwachting) ofzo?
Gewoon kloptonshart.nl / Klopt Ons Hart is toch niet heel Sinterklaasachtig? En 'ons hart' = van de ouders, maar ook van jou en je kind, twee harten / lichamen in een. Hallo Ooievaar klinkt inderdaad ook wel heel leuk, maar klinkt juist wel alsof je al zwanger bent, en de url wordt dan wat ingewikkeld met drie o's: halloooievaar.nl
Of je geeft je kind alvast een soort 'projectnaam' en laat de blog gaan over de weg naar de komst van dat kind. 'Wachten op Robin' of 'Welkom Robin' bijvoorbeeld, ik noem maar wat. Heeft je kind na de geboorte ook meteen een pseudoniem en kun je dan blijven bloggen over Robin terwijl je kind in werkelijkheid anders heet.
ook wel leuk inderdaad. Ik had eigenlijk de verdwaalde ooievaar gewild. Maar zag net dat dat ook een boek is over verminderde vruchtbaarheid. Het word denk ik Hallo-ooievaar zo is het probleem met de o ook direct opgelost. Heb een leuk inleidingstekstje waardoor het direct duidelijk is dat we nog wachten op de ooievaar