Dag dames! Misschien is het een heel klein beetje vroeg voor dit topic maar toch wil ik hem graag openen. Samen met mijn familie vieren we elk jaar Kerst telkens bij iemand anders thuis. Ook doen we aan lootjes trekken. We maken dan een gedichtje en geven dus kado's. Dit jaar is het budget tussen de 15 en de 20 euro. We hebben al lootjes getrokken en degene die mij heeft zit ( denk ik weet niet wie mij heeft ) natuurlijk te wachten op mijn verlanglijstje. Maar ik vind het altijd zo moeilijk! Het is geen enorm bedrag en ik vind het niet leuk om maar 1 duurder ding te vragen. Dus kom je uit bij kleine goedkopere kadootjes. Maar ik zou werkelijk waar niet weten wat ik zou moeten vragen! Dan kom ik al gauw uit op make up of sokken . Verder weet ik het niet. Ik snap wel dat meningen verschillen maar zou graag lezen wat jullie voor dat bedrag zouden vragen!! Wie weet kan ik inspiratie opdoen
make-up, iets voor onder de douche, portemonnee, leuke accesoires voor in huis zoals kaarsjes etc., agenda, leuk boek/tijdschrift(en), servies. Poeh mijn inspiratie is nu ook
Ik heb de volgende kadootjes op het lijstje staan om voor de familie te halen: Mn moeder krijgt een memobord in de vorm van een ster ( Van metaaldraad ) waar je kaarten/foto's in kan klemmen. Gekocht bij de bouwman voor ik meen 16 euro. http://static.mijnwebwinkel.nl/winkel/knusinhuis/article13382343.jpg zo'n soort. En een nieuwe agenda of kalender. Voor mn broer spaar ik een glasservies bij elkaar met zegeltjes van de supermarkt. Hij is bezig een huis te kopen namelijk. En ik heb een heel gaaf spaarvarken gekocht met zo'n aviator zonnebril erop, omdat hij echt 100-en-1 zonnebrillen heeft. 19 euro. Voor mn man laat ik straks een canvas maken van onze kleine als die geboren is, en hij krijgt een dressboy voor in de slaapkamer. Alleen voor mn vader weet ik nog niets, dat is de man die alles al heeft!
- nieuwe kalender voor 2011 - agenda 2011 - kaarsjes - dvd - fotolijstje - placemats - sjaal - sokken
Deze keer word het een vaas, komt altijd van pas en is heel leuk goedkoop te kopen. Dus dan kan je er nog meer bij vragen, dvd, geurkaarsjes etc.. Misschien iets voor de baby, een speentje of iets?
Ik zou ook voor iets decoratiefs gaan voor in huis, of idd make-up ofzo. Zou gewoon de xenos of action (bijvoorbeeld) binnenlopen en kijken wat ze daar hebben en kijken wat je leuk vind en eventueel zou willen hebben.
een riemgaatjestang (ik kom op dit briljante idee omdat ik net een paar riemen heb gekocht en een gaatjestang nodig heb...die ik natuurlijk niet in huis heb. Dus IK zou 'm vragen!)
ik vind het ook altijd zo moeilijk, nu heb ik sinds kort een pandora armband, maar de meeste bedels zijn boven de 20 euro, en vaak alsik iets zie koop ik het, en kwa kaarsjes enz hebben we nog veel (gebruik het amper) dus om iets leuks voor een klein bedrag te vragen vind ik zo moeilijk.
Ik vraag een mooie nieuwe staanlamp. Zilveren voet en zwarte doorschijnende kap (zoals op een kroonluchter).