Hahaha dit is idd heel herkenbaar Ik had van de week ook dat ik m'n vieze bord in de prullenbak had gegooid ipv in de vaatwasser Ook vergeet ik constant m'n telefoon of sleutels (die vergeet ik normaal echt nooit!) En versprekingen komen steeds vaker, kan nu even niet eentje bedenken, maar manlief ligt vaak dubbel om m'n versprekingen Meest onhandige was toch wel een bezoekje aan s.ouders, had alles ingepakt om mee te nemen en 10x gecontroleerd of we alles hadden meegenomen voor ons zoontje om daar te slapen (slaapzak/dekentje/tandeborstel etc.) dat leek allemaal zo te zijn. Komen we daar aan zijn we het campingbedje vergeten Gelukkig kon ie beneden in een gewoon bed slapen (normaal slaapt m'n nichtje daar maar die mocht langer opblijven )
Oh wat leuk die dingetjes haha.. Ik was ook vrij vergeetachtig, dit heeft na mijn bevalling ook nog wel een tijdje geduurd voordat het over was. Voorbeeldje: - Tot 2x toe mijn boodschappen bij iemand anders in de winkelwagen leggen en daarmee wegrijden haha.. En ik had zelf niet eens een wagentje gepakt.. Hoorde achter me telkens "eehh.. mevrouw??"
Boodschappen doen met boodschappenlijstje en dan toch de helft vergeten... En idd woorden vergeten. Gewoon er niet meer op kunnen komen wat het woord voor ... ook alweer is. Erg irritant als praten een groot deel van je werk is Verder kan ik niet meer fatsoenlijk inparkeren als ik zwanger ben. Hopeloos
Hahaha hier is het ook al erg! Dit was bijv. van het weekend; Ik ging naar m'n zus, die woont op de 11e. Nu heb je daar 2 liften 1 naar 10 en de ander naar de 11e. Ik druk ze allebei in en stap dan in degene die het eerst beneden is. Dat was de lift naar de 10e. Normaal gesproken loop je dan nog 1 trap op naar de elfde. Maargoed, ik stap uit en loop op de galerij en zie een opstapje dat er normaal niet ligt. Ik denk 'o misschien woont er nu iemand met een rolstoel o.i.d.'. Loop ik verder sta ik voor m'n zus haar huis, ik denk 'o heeft ze andere raamstickers? Nou ja, kan toch? Ik klop hard op het raam en kijk naar binnen. ( ze gaat binnenkort verhuizen) Dus ik denk verder 'o is die koelkast vast voor in het nieuwe huis? O het lijkt wel of ze aan het inpakken zijn, de keukentafel staat ergens anders.' En toen viel het kwartje.. Ik stond dus op de 10e hard op et raam te bonken ipv op de 11e. Gelukkig deed er niemand open, ik ben snel weggelopen Ik zeek bijna in m'n broek van het lachen dat wel haha