Yep,mijn manneke heeft ook heel wat te verduren met mij! Maar hij laat me maar weet dat het aan de hormonen ligt...
die mannen moeten er maar wat voor over hebben.... ZIj hoeven er geen 9 maanden mee te lopen. Toen ik zwanger was van de vorige.... deed hij in het begin ook een beetje moeilijk... maar aan het eind deed hij alles voor mij..... En nu hij laat me lekker mijn gang gaan. Maar straks zal hij toch dingen van mij over moeten gaan nemen haha maar vind hij gelukkig niet erg... hihi
Idd, die mannen hebben raak geschoten, whaha! K heb er gelukkig niet zo vaak last van, maar als ik er last van heb, dan gaat hij liever ook een blokje om. lol
haha heel erg herkenbaar!Ben echt een hcg bommetje op het moment! bij alles wat hij doet,zorgt ie dat het voor mij het makkelijkst is,en toch krijgt hij een snauw! geef hem gewoon heel vaak een knuffel,en dan snapt ie het wel
Ja ik kan ook chagrijnig zijn, en dan vooral op de momenten dat ik misselijk ben. HEb dan het idee dat niemand me begrijpt en hij ook niet. En dan geeft ie me 'af en toe" wel iets te eten. maar dat vind ik dan niet vaak genoeg.. of niet snel genoeg... Soms haat ik mezelf wel eens achteraf.. maar ik wordt ook echt zoooo gestoord van die misselijkheid.
Geef hem het boek van Kluun. Help ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt. Dan snapt hij helemaal waar hij aan toe is met zijn gevecht tegen jouw hormonen.
hihi heel herkenbaar niemand kan iets goed doen eigelijk bij mij me vader neit zelfs me konijn moet het ontgelden als ze te veel herrie maakt... arm beest daarna ga ik haar wel ff aanhalen en is het weer goed. mannetje moet ook alles maar slikken. pff k ben echt geen makkelijke. hoop ook dat ik straks met de bevaling hem niet helemaal de PIEP in scheld.."