Ik irriteer mij aan sommige mensen.

Discussie in 'De lounge' gestart door Warboel, 8 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kris81

Kris81 Fanatiek lid

14 mrt 2013
    3.418
    378
    83
    Vrouw
    Het verre Oosten ;)
    So... I'm not your friend then?
    Dad, you are my friend!
    But... you just don't want to add me as a friend...
    Dad it's just a stupid click on a button that takes two seconds!
    Right... but you don't have two seconds or...

:D:D

2. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.158
    8.135
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    ik ergerde me aan een vriendin die is getrouwd na 6 maanden en elke maand ineens weer een relatiestatus had van: "Ingewikkeld" "vrijgezel" etc

En na 2 weken weer helemaal verliefd, na 3 weken was het weer uit, week erna weer aan. Toen weer uit met alle verwensingen naar de hel etc, daarna weer aan.

My god zeg, weg.

3. Kaala

Kaala Fanatiek lid

10 okt 2012
    2.672
    0
    36
    NULL
    NULL
    "Deel dit als je van je dochter houd/als je blij bent met je kind/trots bent om mama te zijn..Want anders gaan ze dood/zal je in de hel branden/ben je geen goede mama"

Dus als ik het niet doe hou ik niet van mijn kind? Oke.

4. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.158
    8.135
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    Inderdaad, ik deel ze echt ALLEMAAL. Het liefst allemaal een keer of 10. Ik ga echt niet het risico nemen om het slaafje van Satan te worden. (niet op mijn nickname letten dan he :') )

5. Joycey

Joycey Niet meer actief

Doet me denken aan mijn neefje.

Vanaf januari had hij een vriendinnetje. Schatje, baby, love you so much, ik kan niet zonder je, onze liefde is forever and ever, wij blijven altijd bij elkaar, ik hou van je, kusjekusjekusje, for all eternity, we will stay together, nobody can tear us apart (maar dan met meer spelfouten)

En zo deed zij dus ook... Ongeveer dertien keer per dag. En vervolgens ineens in april alleen dit: :x

En status op single bij allebei.
    Goeoeoeoeoeddddddd.... Voor eeuwig duurt bij mij toch wat langer!

6. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Hahaha :D
    Dat is hier ook heel vaak voorbij gekomen inderdaad, elke maand een nieuwe, maar deze was ECHT voor altijd hoor.. ;)

7. Juf1985

Juf1985 Niet meer actief

Een vriend van mij doet dit ook, ik vraag me toch altijd af wie hij wil overtuigen van zijn liefde naar zijn vriendin. Ons (als in de rest van de wereld) of alleen zichzelf...

8. podiki25

podiki25 Fanatiek lid

18 mei 2012
    3.897
    124
    63
    Tandheelkunde
    Barcelona
    Het verschil is dat wie zulke borstvoedingscitaten eronder zet eigenlijk laat uitschemeren dat dat toch het beste is. Dat kan irritatie opwekken bij mensen die het niet hebben kunnen geven om eender welke reden. Of die het niet willen geven.
    Terwijl iemand die in de MMM heeft gezeten dat niet doet om te laten uitschemeren dat in de MMM zitten beter is... Begrijp je?
    Ik heb ook BV gegeven. Maar kan me ook ergeren aan citaten over mijn kind dat nog op mamamelk groeit. Gewoon omdat het irritant is als het bij jou niet kon. Het zou hetzelfde zijn als de helft van deze pagina ineens eronder zou zetten : Bij ons is het van de eerste keer raak, wij zijn super vruchtbaar. Zou ook niet leuk zijn om te lezen voor de meesten onder ons.

9. Bodien

Bodien Fanatiek lid

15 mrt 2013
    1.617
    169
    63
    Haha jah ik heb er ook een haat/liefde verhouding mee :p

10. MomQ 2 be

MomQ 2 be Bekend lid

28 jan 2012
    532
    0
    0
    Noord Holland
    Ik erger me dood aan de overdrevenheid waarmee mensen uberhaupt van alles op FB zetten.... BV 10 selfies van een dans optreden (alsof ze er niet 1 kan kiezen waarop ze zichzelf mooi genoeg vond)... Of van kinderen... en de tekst erbij (altijd) love of my life... Snap dat je trots bent maar moeten anderen er ook mee doodgegooid worden?!
    Ja en of van die zinnen waarin ze zichzelf totaal laten kennen, en dus (bepaalde) aandacht willen...

daarnaast hebben die mensen niet door dat vrijwel iedereen bij al die foto's kan en er dus ook van alles mee kunnen doen ...

Een beetje hypocriet ben ik wel, want heb zelf ook FB , zet er zelf zelden wat op, maar scroll er toch elke dag even doorheen ;)

11. Child

Child Fanatiek lid

6 sep 2011
    2.782
    216
    63
    Ik zie het zelf anders.
    Het kan toch ook zijn dat mensen die in de MMM hebben gezeten en na bijv. 3x ICSI (ik noem maar wat) zwanger zijn geworden dit erbij zetten omdat dit een weg is die ze hebben afgelegd en nu bijzonder dankbaar zijn voor de zwangerschap?
    Ik heb er ook heel lang als onderschrift gehad: 1 Jaar lang borstvoeding mogen geven.
    Waarom ---> Ik heb behoorlijk wat obstakels gehad om dat jaar te kunnen volhouden (heb borstverkleining gehad waardoor het extra moeilijk ging) dus alle borstonstekingen/extra kolven/ bep.medicatie niet genomen etc) Wat ben ik dus TROTS dat ik een jaar borstvoeding heb mogen geven!
    Borstvoeding kost moeite! Het is niet aanleggen en doorslapen, het is niet uit handen kunnen geven enz.
    Ik denk niet dat mensen dit dus als onderschrift hebben om anderen te klieren....

(oja, mamamelkje vind ik ook een verschrikkelijk woord:D)

Deel Deze Pagina