heykes ik ben nu 15 dagen overtijd , heb 2 testen thuis gedaan voor de zekerheid en ben daarna naar de dokter gegaan voor de bloedtest en het was positief! ik heb 2 kindjes van 10j en 9 j waar alles heel gemakkelijk bij ging. bij deze heb ik veel pijn in mijn onderbuik, en lies streek, ik weet niet of dit normaal is? voor de rest heb ik nergens last van. ben al naar de gyneacoloog geweest op 12 dagen overtijd maar hij zag nog niks buiten wat slijmverandering in de baarmoeder. ik hoop dat alles in orde komt en dat alles goed verloopt want we zijn er 5 jaar over bezig geweest om zover te komen
bedankt ik hoop het ook. met de vorige 2 had ik totaal geen pijn maar nu lig ik soms in mijn bed te creperen van de pijn. voor de rst voel ik me nog altijd zwanger. miselijk ben ik niet.
Hartelijk gefeliciteerd ...maar ik zag dat je al 15 dagen over tijd was en de gyn. nog niets in je bm kon zien ...is er wel gekeken buiten de bm? omdat je zo`n pijn hebt wat zou kunnen wijzen op een bbm zwangerschap ? ..ik hoop idd. dat het er gewoon bij hoort en dat er snel iets te zien is op echo ..
heykes dank je voor de felicitatie's maar blijkbaar zijn ze te vroeg. kom juist van de gyn en op de echo was een vruchtje te zien van iets meer dan 1cm en ik zou 7 weken zijn maar het vruchtje was niet rond en ze hoorde ook geen hartslag. vanmorgen hevige bloeding gehad dus 9/10 een miskraam op komst volgens de gyn.