Spannend moppiemuis! Ik heb mijn spiraaltje nogsteeds. Voor niks bij de huisarts geweest. Blijkbaar doen alleen gynaecologen en verloskundigen spiraaltjes plaatsen en verwijderen. Dus daar maar weer een afspraak voor gemaakt voor aankomende donderdag. Heeft 1 van jullie ervaring met het koperspiraal trouwens? Ik heb nu 2 keer een koperspiraal gehad, een aantal maanden voor mijn zwangerschap en nu na mijn zwangerschap weer ( omdat ik geen hormonen meer in mijn lijf wilde ). Maar ik ben beide keren flink door of mede door de spiraal aangekomen. Beide keren 9-10kg. Nu zegt de dokter dat dat niet door de spiraal kan komen omdat er geen hormonen in zitten, maar het is wel toevallig dat me het beide keren overkomt. En ik eet echt niet anders dan voorheen en sporten doe ik ook nog steeds niet ( wat wel goed voor me zou zijn overigens haha ) kan het zijn dat mijn lichaam toch op het koper reageert? Nou ja gelukkig gaat hij er snel uit. Als het gewicht dan weer afneemt dan kan ik daar wellicht mijn conclusie uit trekken
Balen Rianne dat je voor niks bent geweest! Wel fijn dat je snel terecht kan bij de gyn. Verder geen ervaring met spiraal sorry
Rianne ik heb het vaker gehoord dat er gewicht toename is na het zetten van de koperspiraal zelf ook geen ervaring mee.
Ohhh spannend Moppiemuis wat toevallig ook! Hier ook gespannen borsten, sinds vandaag. Net alsof ik gesport heb, wat natuurlijk niet zo is Bij mijn eerste zwangerschap had ik dat ook als eerste symptoom haha. Ik hoop het zo voor je!! @Rianne, dat is mooi shit. Gelukkig kan je donderdag al terecht! @luusc wat leuk dat je dochter ook van januari is!! Onze dochters is helemaal in het begin jarig Heb toevallig vandaag haar verjaardagscadeau besteld. Weet jij al wat je gaat geven?
Ahh leuk! Hier eind januari het gaat zo snel hé! Ik zit te denken aan een fietsje die in meerdere standen kan dus nu als duwen zegmaar en iets van zoef zoef dieren dat vind ze erg leuk! Wat heb jij besteld voor je meisje?
Ah leuk zeg! Zoef zoef dieren is ook leuk! Maar ik wilde niet echt speelgoed. Ik heb zo'n driewieler met duwstang gekocht. Van little tikes 4-1. Moet je maar eens google. Echt een gaaf ding denk ik. En ze kan er tenminste een langere periode plezier mee hebben. Hij komt deze week binnen. Hoe is het met de andere dames?
Ik ben helemaal in de war. Snap niks van die ovulatietesten haha! Dacht dat het handig was om mijn ei op te sporen. Dacht dat ie morgen moest komen heb ik nu ineens minder sterke resultaten na zondag. Zou eigenlijk niet moeten kunnen. Ach ja, we klussen gewoon maar wat en dan zien we het wel zo rond de 26ste. Misschien ook maar beter want ben er zo erg mee bezig nu! Mijn neefje heeft ook zo'n fiets en is er helemaal wild van! Denk een groot succes voor jouw meisje Spannend pioenroos! Wanneer mag je testen?
He Niqi, het kan kloppen dat je test ineens lichter is hoor! Bij de meeste vrouwen heb je net een dipje voor dat hij knalt. Dat had ik namelijk ook. Je test wel 2 keer per dag neem ik aan? Leuk om te horen dat je neefje zo wild van die fiets is!! Ben zo benieuwd hoe ze het vind Nou officieel testen.. haha ik ga zondag testen Dan ben ik als het goed is 10DPO. Sinds vandaag voor het eerst symptomen, gespannen borsten en honger. Ben zo benieuwd
Ooooh dat wist ik niet. Dat test ik maar braaf door dacht al dat er iets mis was met de testen of dat mijn cyclus niet meteen regelmatig is. Zou ook niet gek zijn. Zondag al! Dat is het al bijna wachten totdat je kindje de fiets krijgt duurt nog veel langer! Haha
Ik gebruik ook gelijk eerste ronde nu ovulatietesten zit vol spanning te wachten op een streepje hahah tot nu toe nog niets te zien. Vind het zo spannend allemaal stiekem hoop ik nu ook gelijk eerste ronde geluk te hebben maar die kans is vast veel kleiner nu haha
Leuk dat je het vraagt, wil niet ineens inbreken hier Ik zou er heel graag weer voor gaan, maar voor het andere deel vind ik het zo snel, dus durf ik nog niet 🙈 hier ook een januari meisje, dus ze is nog geeneens een jaar oud, vinden jullie het niet te snel?
Hopelijk snel een knaller!! Helaas kunnen we niet anders doen dan afwachten. Jaa das waar hahaha over 3,5 week is ons moppie 1 jaar.
Haha ik ben ook gewoon komen inbreken hihi. Is je meisje begin of eind januari? Nja denk dat er niet echt een grens op staat of het te snel is of niet. Ik heb al even de kriebels en nu echt de drang van ik wil t zo graag denk dat het echt je eigen gevoel is of je er aan toe bent of niet
Midden januari die kriebels zijn hier ook al heeeeel lang, bij de eerste kon ik wel langer wachten maar nu.. ach ik denk dat wij gewoon kijken hoe het loopt, mijn cyclus en lf zijn prut door de bv, dus daar kan ik ook nog niet van op aan.
Ah leuk!!! Nouja als t je gevoel is misschien ervoor gaan samen hihi. Oh ja dat schopt t allemaal in de war natuurlijk. Hopelijk is het toch ook snel zover voor jou
Wanneer is het te snel...? Alleen als jij dat vindt toch! Voor mij was het te vroeg, maar voor een ander kan het prima. Volg je gevoel en dan kom je er wel uit.